دانلود جزوه قابل سرچ نیازهای ویژه (توانبخشی افراد با نیاز های خاص)

دانلود جزوه قابل سرچ نیازهای ویژه (توانبخشی افراد با نیاز های خاص)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه قابل سرچ نیازهای ویژه (توانبخشی افراد با نیاز های خاص)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf جزوه قابل سرچ نیازهای ویژه توانبخشی افراد با نیاز های خاص می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۰۹ صفحه مناسب جهت مرور سریع درس و آمادگی برای آزمون تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه قابل سرچ نیازهای ویژه (توانبخشی افراد با نیاز های خاص)

فصل اول: کلیات

فصل دوم: توانبخشی معلولان شنوایی

فصل سوم: توانبخشی معلولان بینایی

فصل چهارم: توانبخشی معلولان ذهنی

فصل پنجم: توانبخشی معلولان جسمی- حرکتی

فصل ششم: توانبخشی در برخی از بیماری های خاص

فصل هفتم: توانبخشی معلولان روانی

فصل هشتم: توانبخشی معلولان اجتماعی

جزوه قابل سرچ نیازهای ویژه (توانبخشی افراد با نیاز های خاص)

کودکان با نیازهای ویژه نسبت به کودکان عادی دارای نیازهای ویژه‌تری هستند. این نیازهای ممکن است از نظر ذهنی، جسمی، رفتاری، بینایی و شنوایی و حرکتی و… باشد. در علم توانبخشی، کودکان با نیازهای خاص، به چندین گروه تقسیم می‌شوند. از جمله کودکان کم توان ذهنی، کودکان کم شنوا و ناشنوا، کودکان نابینا و کم بینا، کودکان دارای اختلال رفتاری و کودکان دارای مشکلات حرکتی و جسمی و کودکان چند معلولیتی، تا از این طریق نیازهای اصلی آنان با خدمات توانبخشی رفع شود یا بهبود پیدا کند.

این کودکان برای رفع نیازهای خود نیازمند یک سری اقدامات توانبخشی هستند. توانبخشی به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند در امور زندگی فردی و اجتماعی مستقل‌تر باشند و بتوانند از باقی مانده توانمندی‌های خود در زمینه‌های مختلف کلامی، حرکتی ، ذهنی  و.. استفاده کنند.توانبخشی بخش‌های مختلفی دارد از جمله: گفتاردرمانی، کاردرمانی ، فیزیوتراپی، مشاوره و….

مطالعه بیشتر