دانلود جزوه درک عمومی هنر ویرایش جدید

دانلود جزوه درک عمومی هنر ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درک عمومی هنر ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین جزوه درک عمومی هنر ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۳۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه درک عمومی هنر ویرایش جدید:

مقدمه

دهه های آخرین صده ی بیستم تحولات عمیق در مفهوم هنر و ساختار زیبایی شاهد بوده و تنوعی از ابزار و روش های بیان هنری جدید را تجربه کرده است. اساسا مهم ترین خصیصه هنر این قرن وجه تجربی آن بود.

تحولات شکلی هنر در ابتدای قرن با بکار گیری موادی فراتر از رنگ و بوم (به عنوان مثال مانند آثار کولاژ کوبیست ها) آغاز و در سالهای اخیر آن به آزادی کامل هنرمندان از هرگونه قید و بند نقاشی مجسمه سازی رها ساخت و به سوی رسانه ها و امکانات جدید آفرینش هنری منتهی گردرد.

آغاز فروپاشی مدرنیسم در تاریخ به دو دلیل:

١-آمیزش فرهنگی به عنوان مثال گونه ای از هنر پدید آمد که نزد گروهی بسیار ارزشمند تلقی می شد و از طرف گروه دیگر و بر مبنای معیار متفاوت فاقد ارزش هنری تفسیر می گردد.

٢- اطلاعات محدودی که نزد منتقدان و مورخان مدرنیسم بود.
تا اواخر قرن هجدهم یک فرد عالم می توانست جامع تمام دانش های زمانه ی خود ازادبیات هنر ها باشد این جامعیت در خلال قرن نوزدهم متزلزل گردید ودر آخر قرن بیستم به مرحله ای رسید که یک صاحب نظر و مورخ نمی توانست ادعا کند به طور کامل بر تمامی جلوه ها و دقایق جنبش مدرنیسم در سراسر جهان احاطه یابد به این صورت تعبیر “مدرنیسم” به خاطر عدم جامعیت و نامشخص بودن متزلزل گردید.

در تعریف هنر جدید می توان گقت:

فرایند آفرینش هنری چیزی نیست جز بی شکل نمودن و از هیبت انداختن تصاویر متعارف از طریق تهاجم ذهنیت برعینییت و یا بر عکس تا فبل از این هنر های تجسمی محصول فرایند شکل آفرینی بوده و نه مفهوم “از شکل افتادن”

مطالعه بیشتر