دانلود تحقیق آنچه باید در مورد فست فود ها بدانیم در ۷۹ اسلاید قابل ویرایش

دانلود تحقیق آنچه باید در مورد فست فود ها بدانیم در ۷۹ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق آنچه باید در مورد فست فود ها بدانیم در ۷۹ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین تحقیق آنچه باید در مورد فست فود ها بدانیم با فرمت ppt در ۷۹ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتوای اسلاید ۴

تاریخچه فست فود:

فست فود به شکل امروزی دقیقاً در هفتم ژانویه ۱۹۱۲ و در آمریکا متولد شد. در این روز رستورانی با نام “اتومات” در نیویورک افتتاح شد که در واقع نوعی کافه تریا بود. آنها غذاهای از پیش آماده را در محفظه‌های گرم کنندهٔ شیشه‌ای قرار می‌دادند و مشتریان از طریق دستگاه‌های سکه‌ای اقدام به خرید آن می‌کردند. اتومات خیلی زود شعبات متعددی در گوشه و کنار آمریکا افتتاح کرد و ۲۰ سال بی رقیب باقی‌ماند. بالای در ورودی رستوران‌های اتومات نوشته بود: “ما کار مادران را کم کرده‌ایم.”

محتوای اسلاید ۲۵

انواع سوسیس و کالباس :

  1. پخته شده: از گوشت تازه تهیه گردیده و کاملا پخته شده اند.باید در یخچال نگهداری شوند.
    ۲٫ پخته شده و دودی شده: پس از پخته شدن دودی میشوند.باید در یخچال نگهداری شوند.بصورت سرد و گرم مصرف میشوند.
    ۳٫ تازه و یا خام: از گوشت تازه تهیه گردیده و باید قبل از مصرف کاملا پخته گردند.باید در یخچال نگهداری شوند.
    ۴٫ خشک: سوسیس های تازه ای میباشند که با دمیدن هوا خشک گردیده اند.معمولا بصورت سرد مصرف گردیده و ماندگاری زیادی دارند.
    ۵٫ سوسیس و کالباس ویژه گیاهخواران: از مغزها، پروتئین سویا و سبزیجات تهیه میگردند.
    ۶٫ تخمیر شده: دارای طعم تند و ترشی میباشند. توسط تخمیر میکروبی شکر موجود در سوسیس و کالباس تهیه میگردند که در فرآورده تولید اسید لاکتیک میکند.

محتوای اسلاید ۳۴

موارد مصرف نیترات و نیتریت در سوسیس و کالباس

نیترات و نیتریت سدیم به عنوان نگهدارنده به سوسیس و کالباس اضافه می شوند تا مانع رشد باکتری های خطرناکی مانند کلستریدیوم بوتولینوم گردند. همچنین این مواد با ترکیب شدن با میوگلوبولین و هموگلوبولین گوشت، باعث ایجاد رنگ مطلوب صورتی رنگ در گوشت شده که به آن حالتی جذاب و تازه می بخشد. اگر چه به طور طبیعی گوشتی با این مدت نگهداری نمی تواند چنین رنگی داشته باشد.به علاوه شروع فساد را در گوشت به تاخیر می اندازد و باعث حفظ عطر و طعم ادویه های آن می شود.

مطالعه بیشتر