دانلود جامع ترین پاورپوینت بیوسورفاکتانت ها در ۵۹ اسلاید قابل ویرایش

دانلود جامع ترین پاورپوینت بیوسورفاکتانت ها در ۵۹ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین پاورپوینت بیوسورفاکتانت ها در ۵۹ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین تحقیق پاورپوینت بیوسورفاکتانت ها با فرمت ppt در ۵۹ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 فهرست:

مقدمه ( تعریف امولسیون)

۱) میسل

۱-۱) نیروهای موثر در تشکیل میسل

۱-۲) انواع میسل

۱-۳) اندازه میسل

۲) بیوسورفاکتانت ها

۲-۱) تعریف بیوسورفاکتانت ها و بیوامولسیفایرها

۲-۲) تولید بیوسورفاکتانت ها با میکروارگانیسم ها

۲-۳) ساختمان بیوسورفاکتانت ها

۲-۴) فعالیت سطحی بیوسورفاکتانت ها

۲-۵) سنتز بیوسورفاکتانت ها

۳) تقسیم بندی بیوسورفاکتانت ها

۳ -۱) بر اساس ساختار شیمیایی

۳ -۲) بر اساس ماهیت گروه های هیدروفیلی

۴) مفهوم HLB در بیوسورفاکتانت ها

۵) مزیت های بیوسورفاکتانت ها نسبت به سورفاکتانت های شیمیایی

۶) تولید بیوسورفاکتانت ها با سوبستراهای ارزان قیمت

۷) بهینه سازی فرایند تولید بیوسورفاکتانت ها

۸) استخراج بیوسورفاکتانت های تولیدی

۹) تولید صنعتی بیوسورفاکتانت ها

۱۰) کاربرد بیوسورفاکتانت ها در صنایع مختلف

مقدمه :

žامولسیون ها سیستم هایی هستند که از پراکندگی حداقل یک مایع غیر قابل اختلاط در مایع دیگر تشکیل می‌شوند و بر خلاف میکروامولسیون ها از نظر ترمودینامیکی ناپایدار می باشند .

žبه عبارت دیگر بنا به تعریف بیچر (۱۹۶۵)؛ امولسیون سیستم هتروژنی است که شامل دو مایع غیر قابل اختلاط می باشد و یکی از آنها در دیگری بصورت قطره هایی با قطر بیشتر از ۰٫۱ میکرون پراکنده شده است. این سیستم  ها پایداری کمی دارند و پایداری آنها را میتوان توسط عوامل فعال سطحی افزایش داد. امولسیونها توسط گروه امولسیونی تشکیل و پایدار میشوند.

žیک ماده سوم  یا ترکیبی از چندین ماده برای پایداری امولسیون لازم است که این عوامل فعال سطحی (امولسیفایر) نامیده می شوند.

žامولسیفایر ها برای استفاده در بسیاری از سیستم های امولسیونی غذایی ساخته میشوند. مواد غذایی دارای امولسیفایر های طبیعی زیادی هستند که در این میان فسفو لیپیدها معمولترین آنها می باشند. مخلوط های فسفولیپیدی خام که از صمغ گیری روغن سویا بدست می آیند، بصورت وسیع بعنوان امولسیفایرهای غذایی مورد استفاده قرار میگیرند و به لیسیتین سویا موسومند ونیز مونو گلیسریدهای بدست آمده از گلیسروز چربی ها بیشترین استفاده را در بین امولسیفایرهای مختلف دارند.

مطالعه بیشتر