دانلود جزوه تحقیق در عملیات یک ویرایش جدید سال ۱۴۰۰ با کیفیت عالی

دانلود جزوه تحقیق در عملیات یک ویرایش جدید سال ۱۴۰۰ با کیفیت عالی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه تحقیق در عملیات یک ویرایش جدید سال ۱۴۰۰ با کیفیت عالی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه تحقیق در عملیات یک ویرایش جدید سال ۱۴۰۰ می باشد که با فرمت پی دی اف در ۶۳ صفحه بصورت تایپی تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست فصول جزوه تحقیق در عملیات یک:

فصل اول: برنامه نویسی (فرموله کردن)

فصل دوم: برنامه ریزی خطی

فصل سوم: سیمپلکس

تحقیق در عملیات ۱ برای رشته های مدیریت دولتی بازرگانی و حسابداری در سه فصل نوشته شده است. تحقیق در عملیات یکی از رشته های دانشگاهی است که بر اساس ترکیبی از رشته‌های مختلف چون (ریاضی آمار اقتصاد مهندسی و…) بنا شده است و از آنجا که علم مدیریت نیز یک علم بین رشته ای است از این جهت این دو رشته بی شباهت به یکدیگر نیستند.

دانلود جزوه تحقیق در عملیات یک

اگر چه تحقیق در عملیات دانشکده های ریاضی به عنوان یک رشته مستقل مطرح است ولی به دلیل کارساز بودن آن برای رشته های مدیریت و دیگر رشته‌ های مرتبط مثل حسابداری ، اقتصاد و مهندسی صنایع، این علم در چندین درس مستقل به دانشجویان ارائه می گردد. بر اساس مصوبات شورای عالی برنامه ریزی وزارت فرهنگ و آموزش عالی دانشجویان رشته مدیریت دولتی مدیریت بازرگانی و حسابداری باید ۶ واحد درسی را در قالب دروس تحقیق در عملیات ۱ و ۲ بگذرانند.جزوه حاضر بر اساس سرفصل مصوب درس تحقیق در عملیات ۱ برای رشته های مدیریت دولتی بازرگانی و صنعتی به حسابداری تنظیم شده است.

مطالعه بیشتر