دانلود پاورپوینت جامع کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز در ۱۶۲ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت جامع کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز در ۱۶۲ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
11,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت جامع کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز در ۱۶۲ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز مترجمان علی پارسائیان‌، محمد اعرابی‌ با فرمت ppt در ۱۶۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست فصول پاورپوینت جامع کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز :

پیش درآمدی بر رفتار سازمانی
رفتار سازمانی در سطح جهانی

مبانی رفتار فرد
مفاهیم اصلی انگیزش
انگیزش از مفاهیم تا کاربرد
تصمیم گیری فردی
مبانی رفتار گروه
شناخت تیم
ارتباطات
رهبری
قدرت و سیاست
تعارض و مذاکره
ساختار سازمانی
طرح ریزی شغل
عملکرد و سیستم پاداش
فرهنگ سازمانی
تغییر و بهبود سازمانی

بخشی از متن پاورپوینت جامع کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز :

فصل ۱: پیش درآمدی بر رفتار سازمانی

تعریف رفتار سازمانی:

در مرحله عمل مطالعه افراد انسانی را مطالعه رفتار سازمانی می نامند. رفتار سازمانی عبارت است از مطالعه منظم (سیستماتیک) عملیات، اقدامات، کارها و نگرش های افرادی که سازمان را تشکیل می دهند. در رشته رفتار سازمانی مطالعه منظم جایگزین قضاوت مشهودی می شود، یعنی مدارک و شواهد علمی که در شرایط کنترل شده جمع آوری می شود، به شیوه ای معقول مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد و در رابطه با هر

معلولی در پی علت بر می آید. در رابطه با عملکرد فرد نیز سه عامل نقش اساسی دارند: تولید (بهره وری)، غیبت و جابجایی کارکنان. مدیران به کیفیت و کمیت تولید کارکنان توجه دارند، حال آن که غیبت و جابجایی کارکنان بر بازده و تولید آنان اثر معکوس دارد. جابجایی کارکنان موجب افزایش هزینه ها می شود و سازمان همواره با افرادی کم تجربه کار می کند. مدیران به سه علت به رضایت شغلی کارکنان توجه دارند:

۱-می توان بین رضایت شغلی فرد و تولید یا بهره وری یک رابطه مستقیم مشاهده کرد.

۲-رضایت شغلی فرد با میزان غیبت و جابجایی او رابطه معکوس دارد.

۳-مدیران در برابر کارکنان احساس مسئولیت انسانی می کنند. واژه سازمان در آخرین بخش تعریف نشان می دهد که رفتار سازمانی، رفتار فرد یا گروه را در رابطه با کار مورد توجه قرار می دهد.

مطالعه بیشتر