دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشی و آموزشگاهی رشته علوم اجتماعی

دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشی و آموزشگاهی رشته علوم اجتماعی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشی و آموزشگاهی رشته علوم اجتماعی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه پاورپوینت درس مدیریت آموزشی و آموزشگاهی رشته علوم اجتماعی با عنوان ساز و کارهای مدیریت پاداش در کلاس درس می باشد که در ۱۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت درس مدیریت آموزشی و آموزشگاهی :

مفهوم شناسی

مفهوم سازوکار: توصیف دقیق عملکرد یک دستگاه_روال کار _ مکا

مفهوم مدیریت:سازماندهی مراحل کار_رهبری کردن _ایجاد شرایط لازم برای تحقق هدف

مفهوم پاداش:پیامد های ارزشمند مثبت کاربرای فرد_یکی از منابع قدرت_ارائه ی یک پیامد خوشایند

مفهوم کلاس درس:

فعالیت جمعی _مجموعه ای برای رسیدن به یک هدف_ساختاری برای انجام هدف مدیریت کلاس

جو کلاس، محیطی است که توسط استادان ومعلمان، همکلاسی ها و سایر عوامل مدارس خلق می‌شود و زمانی که کلاس به لحاظ فیزیکی، عاطفی، هیجانی و احساسی ویا به هر علت، نامطبوع و نامساعد باشد، دارای جوی منفی است و این شرایط بر رشد شناختی، اجتماعی و عاطفی و یادگیری دانش آموزان تأثیر زیان باری میگذارد.

پژوهش ها نشان دادند که ادراک دانش آموزان از کلاس خود برانگیزش تحصیلی، راهبرد های یادگیری، وارد شدن به فعالیت های یادگیری و کلاسی، مشارکت والدین در کمک به دانش‌ آموز و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر می‌گذارد.
ارتباط مؤثر معلم با دانش آموز یکی از مهمترین دلایل رشد و موفقیت دانش آموزان درمقاطع مختلف تحصیلی است.

انواع انگیزه ها در کلاس

دو رویکرد مهم در انگیزه مند کردن دانش‌ آموزان وجود دارد

١.رویکردی با انگیزه های بیرونی مانند تشویق، تنبیه، پاداش و جایزه

٢.رویکردی با انگیزه های درونی که به نیازهای دانش آموزان توجه دارد.

انگیزه های بیرونی ممکن است به طور موقت انگیزه ها را تغییر بدهد اما موقتی و گذرا است؛به محض این که مشوق های بیرونی (تنبیه و پاداش و جایزه) قطع شود آن رفتار نیز قطع می‌شود….

مطالعه بیشتر