دانلود پاورپوینت مهارتهای حرکتی بنیادی در ۱۴۵ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت مهارتهای حرکتی بنیادی در ۱۴۵ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
8,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت مهارتهای حرکتی بنیادی در ۱۴۵ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع و کامل مهارتهای حرکتی بنیادی می باشد که در ۱۴۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت جامع و کامل مهارتهای حرکتی بنیادی:

Fundamental Movement Skills مهارتهای حرکتی بنیادی

وقتی کودکان به دومین سال تولد خود نزدیک می شوند تغییرات واضحی در چگونگی ارتباط آنان با محیط پیرامون خود مشاهده می نمایند.

کسب بالیدگی مهارت های حرکتی بنیادی با سن مرتبط نیست بلکه به علت عوامل بیشمار فردی و محیطی وابسته به آن است.

رشد جسمی و شناختی یک کودک به هنجار از یک مرحله به مرحله دیگر به صورت متوالی تحت تأثیر دو عامل تجربه و بالیدگی است.

به منظور پیشرفت در مهارت های حرکتی بنیادی نمی توان صرفاً بر روی بالیدگی تأکید کرد بلکه شرایط محیطی همچون فرصت های تمرینی، تشویق و آموزش نیز مؤثرند.

میلر (۱۹۷۸) تحقیقی بر روی مهارت های حرکتی بنیادی بین ۳ تا ۵ سالکی انجام داد. او دریافت برنامه های آموزشی می تواند باعث بهبود در روند الگوی حرکات بنیادی در مقایسه با زمانی که تنها بالیدگی موجب رشد این حرکات می شوند گردد.

ایشان دریافت که یک برنامه آموزشی برای توسعه مهارت بسیار مؤثرتر از آموزش های والدین آموزش دیده یا مربیان تربیت بدنی بی برنامه است.

تفاوت های رشدی:

علیرغم ارتباط میان سن و اجرای تکالیف حرکتی بنیادی، اختلاف زیادی در میان کودکان بین الگوها و درون یک الگو وجود دارد.

تفاوت میان کودکان: توالی پیشرفت از مرحله آغازین به مقدماتی و پیشرفته در اکثر کودکان یکسان است. اما میزان پیشرفت بسته به عوامل محیطی و وراثتی متفاوت خواهد بود.

تفاوت میان الگوها: در تمامی کودکان دیده می شود. کودکان ممکن است در اجرای بعضی حرکات در مرحله آغازین در حالی که در بعضی دیگر در مرحله پیشرفته باشد.

تفاوت درون یک الگو: غالباً پدیده ای جدید و قابل توجه است. در اجرای یک حرکت ممکن است پا در یک مرحله و دست در مرحله دیگر باشد.

مطالعه بیشتر