دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی

دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
27mb
نویسنده
14,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت برخی فصول کتاب مدیریت سرمایه گذاری چارلز پی جونز ترجمه تهرانی می باشد که با فرمت ppt قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت کتاب مدیریت سرمایه گذاری چارلز پی جونز ترجمه تهرانی 

برای استفاده دانشجویان و داوطلبین آزمون دکتری مدیریت مالی تهیه و نگارش شده است.

کتاب حاضر ابتدا مفاهیم پایه را برای درک بهتر مطالب ارائه می‌دهد و به دنبال آن شیوه‌های مدیریت سرمایه تبیین و نکاتی در خصوص نحوه تخصیص دارایی، انتخاب سهام، اجرای طرح و … مطرح می‌کند. خوانندگان پس از مطالعه کتاب درک جامعی از شیوه‌های نوین مدیریتی در بازار سرمایه به دست آوره و به تبع آن می‌توانند هنگام روبرو شدن با موقعیت‌های سخت و چالش‌برانگیز در بازار سرمایه تصمیمات درست و غیرهیجانی بگیرند.

مدیریت سرمایه‌گذاری به نحوه مدیریت حرفه‌ای اوراق بهادار (سهام، اوراق قرضه و دیگر اوراق بهادار) و دارایی‌ها مثل املاک به منظور رسیدن به اهداف مشخصی از سرمایه‌گذاری اشاره دارد. خدمات مدیریت سرمایه گذاری شامل تحلیل اظهارنامه‌های مالی، گزینش سهام، انتخاب دارایی، پیاده‌سازی برنامه و کنترل سرمایه گذاری‌های جاری می‌شود.

از آنجایی که رفتارات هیجانی سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه ممکن است ضررهای اقتصادی زیادی را برای آن‌ها به همراه آورد، نیاز است قبل از ورود به این بازار اقدام به مطالعه کتاب‌های مدیریت سرمایه‌گذاری نمود تا بتوان در مقاطع حساس تصمیمات درست و منطقی گرفت. کتاب مدیریت سرمایه گذاری اثر چارلز پی جونز ترجمه رضا تهرانی و عسگر نوربخش یکی از منابع مفیدی است که سرمایه‌گذاران را با نحوه مدیریت سرمایه آشنا کرده و تمهیدات مناسبی برای این کار به آن‌ها ارائه می‌دهد.

سرفصل های پاورپوینت کتاب مدیریت سرمایه گذاری چارلز پی جونز:

فصل دوم:انواع اوراق بهادار

فصل سوم:بازارهای اوراق بهادار

فصل چهارم:نحوه معامله اوراق بهادار

فصل پنجم:مفاهیم ریسک وبازده

فصل ششم:تئوری پرتفلیو

فصل هفتم:مدلهای قیمت گذاری دارایی

فصل هشتم:ارزیابی عملکرد سرمایه گذاری

فصل نهم: سهام عادی

فصل دهم:ارزشیابی سهام عادی

فصل یازدهم:سهام عادی:تجزیه وتحلیل واستراتژیها

فصل دوازدهم:کارآیی بازار

فصل سیزدهم:تجزیه و تحلیل اقتصاد/بازار

فصل چهاردهم:تجزیه و تحلیل صنعت

مطالعه بیشتر