دانلود جزوه جامع بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی با فرمت pdf در ۳۶۴ صفحه

دانلود جزوه جامع بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی با فرمت pdf در ۳۶۴ صفحه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه جامع بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی با فرمت pdf در ۳۶۴ صفحه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی با فرمت pdf در ۳۶۴ صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

معرفی رشته هوشبری

رشته هوشبری یکی از شاخه های علوم پیراپزشکی است و کاملا با رشته بیهوشی فرق دارد. در رشته هوشبری دانشجویان هوشبری می آموزند که چطور با استفاده از ابزار و تجهیزات بیهوشی زیر نظر متخصص بیهوشی اقدام به بیهوش کردن کامل بیمار، اندازه گیری گازهای موجود در خون افراد و تنظیم آن ها، تجویز آرامبخش های مختلف ، انجام بیهوشی منطقه ای، مراقبت های قلبی و تنفسی در طول بیهوشی بیمار، و بیدار کردن او بعد از عمل را انجام دهند. 

یکی از مزیت های رشته هوشبری اینست که باوجود اینکه کارشناس هوشبر در اتاق عمل حضور دارد و شاهد عمل است، کاری تمیز تر از رشته هایی مثل پرستاری و پزشکی دارد و از آلودگی های احتمالی در اتاق عمل در امان است.

همچنین این رشته برای کسانی که رویای پزشک شدن را دارند اما رتبه مناسب را نیاورده اند، مناسب است. محیط کار هوشبران در اتاق عمل است و به دور از هیاهو و شلوغی است.

اما یکی از بزرگترین عیب های این رشته استرس و اضطراب بالای آن است و هوشبران پابه پای سایر پرسنل اتاق عمل نگران وضع بیمار هستند؛ چراکه با جان انسان ها سروکار دارند. علاوه بر این حقوق هوشبری نیز پایین است که باعث نارضایتی هوشبران می شود….

مطالعه بیشتر