دانلود فایل برنامه ریزی و طراحی اماکن ایمن در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش

دانلود فایل برنامه ریزی و طراحی اماکن ایمن در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل برنامه ریزی و طراحی اماکن ایمن در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل برنامه ریزی و طراحی اماکن ایمن در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش (بی خطر) می باشد که در قالب ppt قابل ویرایش تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی اماکن ایمن:

مقدمه

افرادی که برنامه های تربیت بدنی ، تفریحی و ورزشکاران را اداره می کنند ؛ تعدادی وظیفه قانونی دارند ؛ که انتظار می رود آنها را انجام دهند. ازجمله آنها تعهدی برای انجام پیش بینی های منطقی برای اطمینان از ایمنی برنامها و اماکن تحت نظر آنها می باشد.

اماکن ورزشی که طراحی ، ساخت و برنامه ریزی ضعیفی دارند ؛ ممکن است مشکلات زیادی را برای مدیران این اماکن پدید آورند. طراحی ضعیف امکانات ممکن است :

برنامه های پیشنهادی را محدود سازد .

بهره برداری از تاسیسات را پایین  آورند.

نگهداری و سرپرستی را مشکل سازد.

و بطور قابل ملاحظه ای شرایط پرخطر را هنگام فعالیت افزایش دهند.

پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی اماکن ایمن :

این عوامل می تواند احتمال کلی آسیب دیدگی را بالا برد و منجر به ادعا غفلت سازمان مورد نظر در تامین امنیت شرکت کنندگان در فعالیت های تفریحی و ورزشی شود.

طراحی ضعیف امکانات معمولا در نتیجه فقدان خبرگی یا تلاش در بخش برنامه ریزی و طراحی است. معمولا طراحی امکانات ورزشی بوسیله مهندسین معماری انجام می شود که دارای تجربه کم و یا حتی بدون تجربه در ساخت چنین مکان هایی هستند.

مشکلات طراحی عموما در امکانات ورزشی منجر به :

ایمنی ناکافی پیرامون زمین ها و میادین ورزشی

برنامه ریزی ضعیف عبور و مرور افراد در داخل فضاهای ورزشی

کنترل و نظارت ضعیف

فقدان فضای مناسب برای انبارکردن تجهیزات و وسایل ورزشی

استفاده از مصالح ساختمانی نامناسب

اصلاح مسائل مربوط به طراحی ضعیف برای مکان هایی که قبلا ساخته شده اند؛ اغلب سخت ، گران و حتی در بعضی موارد غیر ممکن هستند .بخصوص انجام اصلاحات در مکان هایی که درحال حاضر در حال استفاده هستند.

مطالعه بیشتر