دانلود جزوه مقدمات روش تحقیق در علوم ورزشی دکتر حسن بحرالعلوم

دانلود جزوه مقدمات روش تحقیق در علوم ورزشی دکتر حسن بحرالعلوم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه مقدمات روش تحقیق در علوم ورزشی دکتر حسن بحرالعلوم

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه مقدمات روش تحقیق در علوم ورزشی دکتر حسن بحرالعلوم با فرمت پی دی اف در ۷۵ صفحه می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه مقدمات روش تحقیق در علوم ورزشی دکتر حسن بحرالعلوم

مقدمه ای بر تحقیق و بیان مسأله

آیا می توان در هر جایی اقدام به حفر چاه نفت نمود؟ البته جواب به طور واضح خیر است. برای اکتشاف نفت باید منطقه جغرافیایی را از نظر زمین شناسی شناسایی نمود بعد با توجه به لایه های زمین، عمق منبع نفت، فشار گاز و …. امکانات لازم را فراهم کرد و با فنون حفاری به حفر چاه نفت پرداخت. فرایند پژوهش نیز روندی این گونه دارد. پژوهشگر باید مسأله و مشکلی را شناسایی کند، اهداف خود را مشخص کند و فرضیات تحقیق خود را تنظیم کند. او در مرحله اول با توصیف دقیق و جامع مسأله و نگاهی اجمالی به طرق تحقیق به بیان مسأله می پردازد. با مشخص کردن دستاوردهای تحقیق و کاربرد آن ها ضرورت و اهمیت تحقیق خود را روشن می کند. سپس ستون های ساختمان تحقیق خود را با عرضه پیش فرض هایی که به آن ها اتکا و اعتماد دارد مستحکم می کند .

با توجه به وجود مشکل در هر تحقیقی برای اینکه نتایج او مورد سؤال واقع نگردد محدودیت ها را شناسایی و معرفی می کند. در مرحله بعد برای آسانتر کردن فهم مسأله و جلوگیری از هر گونه سوء تعبیر در پژوهش به تعریف واژه های فنی می پردازد. برای جلوگیری از دوباره کاری استفاده از تجربیات دیگران، آشنایی با روش های تحقیق، بینش عمیق نسبت به موضوع، افزایش قدرت تجزیه و تحلیل تحقیق مسایل، به مرور ادبیات می پردازد. برای جمع آوری اطلاعات از منابع کتابخانه و غیرکتابخانه ای بهره می گیرد…

مطالعه بیشتر