دانلود فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ دکتر مسعود نیکوکار

دانلود فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ دکتر مسعود نیکوکار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
11,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ دکتر مسعود نیکوکار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ دکتر مسعود نیکوکار (حسابداری، اقتصاد، مدیریت صنعتی، بازرگانی، بیمه، دولتی) در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مباحث و فصول فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ مسعود نیکوکار:

فصل ۱: بردارها

فصل ۲: جبر ماتریس، دترمینان و معکوس ماتریس

فصل ۳: دستگاه معادلات خطی

فصل ۴: توابع چند متغیره، مشتقات جزیی

فصل ۵: کاربردهای مشتقات جزئی، ماکسیمم و مینیمم

فصل ۶: انتگرال و روش های انتگرال گیری

فصل ۷: کاربرد انتگرال معین

فصل ۸: معادلات دیفرانسیل معمولی

فصل ۹: معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم

معرفی فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ دکتر مسعود نیکوکار

با توجه به اینکه ریاضیات و کاربردهای آن یکی از دروس انکارناپذیر در تمامی رشته‌های دانشگاهی است و تقریبا دانشجویان همه رشته‌ها یک الی چند درس حاوی موضوعات ریاضی را در دوران دانشگاه خود تجربه خواهند نمود، اهمیت و لزوم فایلی که جایگاه و کاربرد ریاضیات را به طور تخصصی مورد بررسی قرار دهد دوچندان خواهد شد.

در واقع دانشجویان حسابداری، اقتصاد، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی با درسی تحت عنوان ریاضیات و کاربرد آن مواجه می‌شوند که هدف از این مبحث درسی ارائه‌ی ریاضی و آمار، ریاضی و آمارکاردانی به کارشناسی است، تا دانشجویان کاربرد مباحث ریاضی را که در درس‌های گذشته خوانده‌اند بهتر درک کنند.

ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ مطابق با آخرین سرفصل‌های ارائه شده از طرف وزارت علوم و تحقیقات برای دانشجویان محیا شده است. در این فایل هر فصل با زبانی شیوا و روان مباحث را برای درک بهتر مثال‌هایی ساده بیان می‌کند. در انتهای هر فصل تعدادی سوال آورده شده که برای فرایند یادگیری مفید است.

هدف ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۲ آموزش و بازآموزی فنونی است که در دوره‌های مقدماتی ریاضی مورد بحث قرار می‌گیرد و همچنین آشنایی با کاربرد این روش‌ها و فنون در مسائل تربیتی.

مطالعه بیشتر