دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمائید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی :

۱-نظریات انسانی در مدیریت

مدیریت نئوکلاسیک چیست ؟ از جمله ایده های نوین مدیریتی می باشد که به ارتباط درست با مجموعه های انسانی اشاره می نماید.
یکی از بهترین شیوه های مدیریتی می توان با داشتن رابطه دوستانه مدیران با مجموعه های کاری اشاره نمود. این مسئله یکی از مهم ترین دلایل برای رسیدن به اهداف مجموعه می باشد. مدیریت دوستانه در جهت کمک به پیشرفت جمعی تصمیم گیری های خود را ارائه می نماید و همواره می تواند راهکارهایی را ارائه نماید تا تمامی سرمایه های انسانی بتوانند در این مسیر برای رسیدن به اهداف بالا اقدام نمایند. توجه به این امر در مسائل اقتصادی امروزی و همچنین مدیریتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مکتب نئوکلاسیک :‌

شاخص اصلی این مکتب توجه به ابعاد انسانی است. این مکتب معتقد است که انسان اجتماعی و خود شکوفا است. این مکتب دارای چند شاخه می باشد :‌

۱-نظریه روابط انسانی
۲-نظریه نیازهای انسانی آبراهام مزلو

۱-نظریه روابط انسانی :

این نظریه که توسط التون مایو و همکارانش ارائه شد و به مطالعات هاثورنمعروف است، ابتدا با هدف اثر نور بر عملکرد آغاز شد و مهم ترین دستاورد این مطالعه تأکید بر انسان در ابعادی فراتر از انگیزه اقتصادی است‌.

همچنین از دیگر ویژگیهای این نظریه توجه به احساسات و عواطف فرد در سازمان،‌ توجه به نقش هنجارهای گروهی و جمعی، تحلیل روابط غیر رسمی، توجه به تعامل میان شیوه سرپرستی و روحیه ، توجه به عوامل اجتماعی و نقش گروههای غیر رسمی در کارایی است .

مطالعه بیشتر