دانلود جزوه سرپرستی در خدمات اجتماعی حسن موسوی چلک

دانلود جزوه سرپرستی در خدمات اجتماعی حسن موسوی چلک
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه سرپرستی در خدمات اجتماعی حسن موسوی چلک

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه خلاصه و اسلایدهای درس سرپرستی در خدمات اجتماعی حسن موسوی چلک رشته علوم اجتماعی با فرمت pdf اسلایدوار در ۶۰ صفحه آماده دانلود گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه سرپرستی در خدمات اجتماعی حسن موسوی چلک

مددکاری اجتماعی گروهی

ارائه خدمات مددکاری گروهی به افراد به منظور رشد استعدادها ظرفیتها و قابلیتها با بهره گیری از روابط و فعل و انفعالات گروهی است تا اعضاء قادر شوند بر مسائل و مشکلات خود فائق آمده بنحو مطلوب تری از عهده وظایف و مسئولیتهای فردی و اجتماعی برآیند.

اهداف حرفه ای مددکاری در خصوص موضوع گروه :

۱- بهبود کارآیی افراد گروه: که در این مورد افراد نحوه کنترل خود بر محیط و پاسخهای مناسب نسبت به محیط و افراد را فرا می گیرد.
۲ -کمک به حل مشکل افراد گروه و ارائه راه حل مناسب
۳ -تأمین سلامت روانی افراد گروه
۴ – کمک به تصمیم گیری افراد درگروه به مناسبات مشترک
۵ – دست یافتن به معنای زندگی
۶ -توسعه روابط متقابل و انسانی با دیگران

گرچه فعالیت اقتصادی زنان قدمتی به اندازه عمر بشر دارد، اما اشتغال در مفهوم جدید آن که فعالیت اقتصادی مزدوری در ساعات معین و خارج از محیط خانه است، بیشتر محصول جهان صنعتی و جایگزین شدن کار در در کارخانه ها و ادارات به جای فعالیت های کشاورزی و دامداری استکه در کنار خانه و در ساعات انعطاف پذیر، انجام میگرفت در قبل از صنعتی شدن اکثر خانمها در کنار بقیه افراد خانواده و در زمین های کشاورزی و یا دامداری فعالیت داشته اند اما بعد از صنعتی شدن در کنار مردان در کارخانه ها و یا ادارات و شرکت های خصوصی یا دولتی مشغول فعالیت شدند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر