دانلود پاورپوینت مددکاری اجتماعی در سیستم جزایٔی در ۲۱ اسلاید

دانلود پاورپوینت مددکاری اجتماعی در سیستم جزایٔی در ۲۱ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت مددکاری اجتماعی در سیستم جزایٔی در ۲۱ اسلاید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت مددکاری اجتماعی در سیستم جزایٔی رشته علوم اجتماعی می باشد که با فرمت ppt در ۲۱ اسلاید تهیه  و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت مددکاری اجتماعی در سیستم جزایٔی شامل:

محتوای اسلاید ۷

آیین دادرسی کیفری

ماده ۲۰۳ – در جرائمی که مجازات قانونی آن ها سلب حیات ، قطع عضو ، حبس ابد و یا تعزیر درجه ۴ و بالاتر است و همچنین در جنایات عمدی علیه تمامیت جسمانی که میزان دیه آن ها ثلث دیه کامل مجنی علیه یا بیش از آن است، بازپرس مکلف است در حین انجام تحقیقات، دستور تشکیل پرونده شخصیت متهم را به واحد مددکاری اجتماعی صادر نماید. این پرونده که به صورت مجزا از پرونده عمل مجرمانه تشکیل می گردد، حاوی مطالب زیر است :

الف : گزارش مددکاراجتماعی در خصوص وضع مادی، خانوادگی و اجتماعی متهم

ب : گزارش پزشکی و روان پزشکی

محتوای اسلاید ۱۲

آیین دادرسی کیفری

ماده ۴۱۳ – در دادگاه اطفال و نوجوانان، والدین، اولیاء یا سرپرست طفل و نوجوان، وکیل مدافع، شاکی، اشخاصی که نظر آنان در تحقیقات مقدماتی جلب شده، شهود، مطلعان و مددکاراجتماعی سازمان بهزیستی حاضر می شوند. حضوراشخاص دیگر در جلسه رسیدگی با موافقت دادگاه بلامانع است.

ماده ۴۱۴ – هرگاه مصلحت طفل موضوع تبصره یک ماده ۳۰۴ این قانون اقتضاء کند، ممکن است تمام یا قسمتی از دادرسی در غیاب او به عمل آید. رأی دادگاه در هر صورت حضوری محسوب می شود.

محتوای اسلاید ۱۹

قانون مجازات اسلامی
« فصل پنجم: تعویق صدور حکم »

ماده ۴۳- در تعویق مراقبتی، دادگاه صادر کننده قرار می تواند با توجه به جرم ارتکابی و خصوصیات مرتکب و شرایط زندگی او به نحوی که در زندگی وی یا خانواده اش اختلال اساسی و عمده ایجاد نکند مرتکب را به اجرای یک یا چند مورد از دستورهای زیر در مدت تعویق، ملزم نماید:

الف- حرفه آموزی یا اشتغال به حرفه ای خاص

ب- اقامت یا عدم اقامت در مکان معین

پ- درمان بیماری یا ترک اعتیاد

ت- پرداخت نفقه افراد واجب النفقه

ث- خودداری از تصدی کلیه یا برخی از وسایل نقلیه موتوری

ج- خودداری از فعالیت حرفه ای مرتبط با جرم ارتکابی یا استفاده از وسایل مؤثر در آن

چ- خودداری از ارتباط و معاشرت با شرکا یا معاونان جرم یا دیگر اشخاص از قبیل بزه دیده به تشخیص دادگاه

ح – گذراندن دوره یا دوره های خاص آموزش و یادگیری مهارت های اساسی زندگی یا شرکت در دوره های تربیتی،اخلاقی،مذهبی، تحصیلی یا ورزشی

مطالعه بیشتر