دانلود جزوه درس زبان تخصصی آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان

دانلود جزوه درس زبان تخصصی آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درس زبان تخصصی آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه درس زبان تخصصی آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان ویرایش جدید با فرمت pdf در ۷۸ صفحه می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه درس زبان تخصصی آموزش و پرورش اتدایی دانشگاه فرهنگیان

معرفی خود به زبان انگلیسی به صورت جامع و استاندارد :قسمت اول

هنگامی که شما شروع به انگلیسی صحبت کردن می کنید، یکی از بدیهی ترین مواردی که نیاز به گفتن دارید، معرفی خود به زبان انگلیسی است. مهم نیست در حال انجام یک خوش و بش دوستانه هستید، در کلاس دانشگاه هاروارد هستید و یا در یک ملاقات مهم تجاری. به هر حال شما باید بلد باشید به خوبی خودتون رو معرفی کنید. در این مطلب شما روش مناسب معرفی خود به انگلیسی آشنا خواهید شد. ابتدا به صورت موردی همه ی موارد را با هم بررسی می کنیم و در انتها یک متن نمونه برای انجام معرفی به شما نشان خواهیم داد. با این شیوه، یادگیری زبان انگلیسی برای شما راحت و جذاب خواهد بود.
در هنگام معرفی خود به زبان انگلیسی چه مواردی را باید ذکر کنیم؟

ما به شما بیشر آیتم های مورد نیاز در هنگام معرفی خود به زبان انگلیسی را آموزش می دهیم و شما می توانید از بین موارد مطرح شده، با توجه به محل و موقعیتی که در آن قرار دارید ، خودتان انتخاب کنید که
بهتر است کدام موارد مطرح شوند.
First Name نام کوچک
نام کوچک به انگلیسی
از عبارت های زیر می توانید برای پرسیدن و گفتن نام کوچک استفاده کنید:
What is your first name? اسمت ) اسم کوچکت ( چیه ؟
My first name is Alireza. اسم کوچک من علیرضاست

من علیرضا هستم
Last Name نام خانوادگی
نام خانوادگی به انگلیسی برای گفتن و پرسیدن نام خانوادگی هنگام معرفی خود به انگلیسی، می توانید از عبارت های زیر استفاده کنید:

مطالعه بیشتر