دانلود جزوه نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی ویرایش جدید

دانلود جزوه نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه درس نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی ویرایش جدید با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی ویرایش جدید با فرمت pdf می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه نظریه ها و فنون راهنمایی و مشاوره شغلی

راهنمایی مقدم بر مشاوره است و در واقع مشاوره یکی از خدمات راهنمایی است و به عبارتی مشاوره قلب راهنمایی است ما ابتدا باید سعی کنیم از طریق راهنمایی آگاه سازی کنیم و به شناخت برسیم تا به هدف راهنمایی که پیشگیری است به آن برسیم .
راهنمایی یک جریان همگانی است یعنی همه انسان ها به راهنمایی نیاز دارند و راهنمایی برای مقطع خاصی نیست و در هر دوره و مرحله از زندگی نیاز به راهنمایی داریم برای همین است که میگویند راهنمایی یک جریان پیوسته و مستمر است و ادامه دار است و ما  در هر دوره از زندگی خود نیاز به راهنمایی داریم .

از نظر تاریخی که بخواهیم بررسی کنیم راهنمایی شغلی با فعالیت های فرانک پارسونز یا به عبارتی راهنمایی حرفه ای فرانک پارسونز در آمریکا آغاز شد و در آن زمان ( ۱۹۱۳ ) مهاجران زیادی وارد آمریکا شده بودند در جست و جوی شغل بودند و بیکاری افزایش پیدا کرده بود فرانک پارسونز یک موسسه به نام راهنمایی شغلی ایجاد کرد و از این طریق کسانی که بیکار بودند یا در جست و جوی کار بودند صاحب شغل شوند ….

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر