دانلود فایل pdf جامع حسابرسی ۱ عبدالکریم مقدم پیام نور رشته حسابداری

دانلود فایل pdf جامع حسابرسی ۱ عبدالکریم مقدم پیام نور رشته حسابداری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf جامع حسابرسی ۱ عبدالکریم مقدم پیام نور رشته حسابداری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل pdf جامع حسابرسی ۱ عبدالکریم مقدم پیام نور رشته حسابداری، مهدی خرم آبادی و سهیلا لشگرآرا پیام نور رشته حسابداری می باشد که با فرمت pdf در ۲۰۰ صفحه آماده دانلود گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

سرفصل های pdf جامع حسابرسی ۱ عبدالکریم مقدم پیام نور رشته حسابداری

فصل اول: کلیات حسابرسی

فصل دوم: آیین رفتار حرفه ای

فصل سوم: مسئولیت های قانونی حسابرسان

فصل چهارم: حرفه حسابرسی مستقل

فصل پنجم: کنترل های داخلی

فصل ششم: شواهد حسابرسی

فصل هفتم: کاربرگ های حسابرسی

فصل هشتم: نمونه گیری در حسابرس

شرح مختصر:

این روزها در حوزه های فعالیت اقتصادی تغییرات شگفت آوری روی داده است. همانطور که شاهد هستید شرکت ها، روابط مالی و خصوصی سازی فعالیت های اقتصادی روز به روز در حال گسترش و افزایش است.  این امر سبب گسترش تغییراتی در عرصه فناوری اطلاعات شرکت ها شده است. در این شرایط برای تصمیم گیری، داشتن اطلاعات درست نقش اساسی را ایفا می کند.

در حوزه حسابداری و مالی اطلاعات تهیه شده توسط سیستم حسابداری شرکت، مبنای تصمیم گیری می باشند. این اطلاعات در قالب صورت های مالی منتشر می شوند. هدف کسانی که اطلاعات مالی شرکت را تولید می کنند با کسانی که می خواهند از آن استفاده نمایند متفاوت است. به این سبب ضرورت وجود استفاده از خدمات اطمینان بخش احساس می شود.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، حسابرسان مستقل به عنوان اشخاصی که صلاحیت دارند و بی طرف هستند وظیفه بررسی اطلاعات مندرج در صورت های مالی را دارند. حسابرسان باید از صحت این اطلاعات و مطلوبیت آنها، اطمینان حاصل نمایند و به عنوان یک منبع قابل اتکا آنها را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهند. از این فرایند اطمینان بخشی نسبت به صورت های مالی جهت اخذ تصمیمات فراهم می شود.

در فایل حاضر، نویسندگان مطالب را طبق استانداردهای حسابرسی و طبق سرفصل های شورای عالی انقلاب فرهنگی عرضه داشته اند. از این رو اطلاعات برای دانشجویان از کارایی لازم برخوردار می باشند. اساتید در دانشگاه های متفاوت نیز این کتاب را مورد تایید قرار داده و به عنوان منبع درسی معرفی می نمایند.

مطالعه بیشتر