دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی با عنوان مدیریت بهره وری منابع در مدارس

دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی با عنوان مدیریت بهره وری منابع در مدارس
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی با عنوان مدیریت بهره وری منابع در مدارس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی با عنوان مدیریت بهره وری منابع در مدارسبا فرمت ppt در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی : مدیریت بهره وری منابع در مدارس

مدیریت

مدیریت عبارت اند از فراگرد به کار گیری کارا و اثر بخش منابع مادی و انسانی، با عنایت به اصولی چون برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل و نظارت بر اساس هدف های از پیش تعیین شده

بهره وری

از آنجا که مفهوم بهره وری بسیار وسیع است و از ترکیب دو مفهوم کارایی و اثر بخشی حاصل می شود می توان تعریف گسترده ای برای بهبود بهره وری مناسب دانست.

بهره وری در مدارس عبارت است از بدست اوردن حداکثر سود ممکن با بهره گیری و استفاده بهینه از منابع مادی، نیروی انسانی، تسهیلات، تجهیزات، تکنولوژی و … به طریق علمی، کاهش هزینه‌های تولید، و کوشش برای افزایش دستمزدهای واقعی و… به منظور ارتقاء رفاه و در پی ان جامعه است.

منابع در مدارس

از منابع مدرسه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

آب

آب یکى از اجزاء ترکیبى بسیار مهمى است که انتظار مى‌رود در دسترس بودن آن، نقش بسیار مهمى در پیشرفت  داشته باشد. نیاز به آب از عامل اصلى سرچشمه مى‌گیرد: مصرف شخصى یا فردى است که تأثیر کلى آن با رشد جمعیت تغییر مى‌کند.آببمهمترین منبع برای حیات انسان خواهد بود ومسلما وجود آب اشامیدنی در مدارس الزامی است .

پاورپوینت درس مدیریت آموزشگاهی : مدیریت بهره وری منابع در مدارس

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر