دانلود فایل حسابداری مسئولیت های اجتماعی و محیط زیست در ۵۲ اسلاید

دانلود فایل حسابداری مسئولیت های اجتماعی و محیط زیست در ۵۲ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
150kb
نویسنده
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل حسابداری مسئولیت های اجتماعی و محیط زیست در ۵۲ اسلاید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل حسابداری مسئولیت های اجتماعی و محیط زیست در ۵۲ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتوای اسلاید ۳

حسابداری مسئولیت های اجتماعی(SRA):

Social Responsibility Acconting

هدف از  این ارائه آشنایی اولیه با حسابداری مسئولیت های اجتماعی است. در این ارائه تعریف و مفهوم حسابداری اجتماعی آورده شده است. سپس به تاریخچه این شاخه از حسابداری و همچنین به مزایا و مشکلات اجرای سیستم حسابداری اجتماعی و معیار های موجود برای تفکیک هزینه های اجتماعی از هزینه های اقتصادی و نیز مشکلات عملی پیاده سازی حسابداری خواهیم پرداخت.

محتوای اسلاید ۱۱

تعریف حسابداری مسئولیت های اجتماعی

حسابداری مسئولیت های اجتماعی بخشی از دانش حسابداری است که هدف آن اندازه گیری و گزارشگری اثرات اجتماعی ( هزینه ها و منافع اجتماعی) ناشی از فعالیت های واحد تجاری است و از آنجایی که هرواحد تجاری عضوی از جامعه است که در آن فعالیت می کند و به طور مستمر در تعامل با سایراعضای جامعه است و با استناد به قرارداد های نانوشته اجتماعی بین اعضای جامعه که برای حفظ منافع تمامی اعضا وضع شده اند، ضرورت دارد واحد تجاری از تعهدات و مسئولیتها ی خود آگاه باشد و آنها را محدود به حفاظت منافع سهامداران نکند بلکه تعهدات و مسئولیت های دیگری در قبال سایر گروه های اجتماعی از قبیل اعتبار دهندگان، کارکنان، مشتریان و گروه های موجود در جامعه و همچنین محیط زیست پیرامون خود احساس کند.

محتوای اسلاید ۳۶

اهداف حسابداری محیط زیست:

  1. تعیین فرصت های زیست محیطی و محدود کردن هزینه های اضافی که فاقد ارزش افزوده هستند.
  2. محاسبه هزینه های محیط زیستی شرکت ها و گنجاندن آن عموما در سربار کارخانه .
  3. مشخص کردن فرصت های محیط زیستی برای ایجاد سود خالص.
  4. ایجاد و نگهداری یک سیستم اطلاعاتی زیست محیطی برای ارتقاء مدیریت عملیاتی.
  5. تعیین هزینه ها و بازده آتی ناشی از پیاده سازی سیستم اطلاعات مدیریت محیط زیست.
  6. کمک به طراحی یک فرآیند تولیدی کالا ها و خدمات سازگار با محیط زیست.

مطالعه بیشتر