دانلود پاورپوینت مدیریت ایمنی در آتش نشانی

دانلود پاورپوینت مدیریت ایمنی در آتش نشانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت مدیریت ایمنی در آتش نشانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت مدیریت ایمنی در آتش نشانی می باشد که با فرمت ppt در ۱۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت مدیریت ایمنی در آتش نشانی:

مقدمه

در سازمانهای امدادرسان و بحران مدار مانند آتش نشانی، مبارزه با حوادث و آتش سوزی جزء مشاغلی است که نیروهای عملیاتی را با بیشترین خطرات و آسیبهای جسمی وروحی روبرو  می سازد. اجمالا این خطرات شامل،‌ دود، آتش، محصولات ناشی از احتراق مانند گازهای سمی و کشنده ، برق گرفتگی ، ‌آوارساختمانها،‌ انفجارات،‌ تصادفات،‌ سقوط، استرس ها و فشار های عصبی و اضطراب ناشی از صحنه های دلخراش و…… می باشد.

با توجه به اینگونه خطرات وعوامل خطرزا،‌ آتش نشانان باید از نظر فیزیک و قدرت بدنی، توانائیهای ذهنی و عملی و یا روحی کاملا سلامت و همچنین از آموزش و تخصص های لازم و کافی برخوردار بوده تا درصورت مواجه با خطرات مذکور حداکثر بازدهی و توانایی را داشته و آسیب کمتری ببینند.

مدیریت( Managment ): فرآیند به کارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.

ایمنی ( Safety ) : مجموعه اصول و مقرراتی است که خطر را از عناصر آسیب پذیر و صدمه پذیر دور نگه می دارد .

خطر ( HAZARD ): شرایط ، موقعیت ، منبع و یا عملی که بصورت بالقوه امکان آسیب رسانی به انسان ، دارایی های انسان و محیط پیرامون انسان را دارد.

رویداد ( Incident ) : اتفاقی که منجر به یک حادثه شده و یا پتانسیل منجر شدن به یک حادثه را داشته باشد.(بالفعل شدن شرایط بالقوه خطر)

مطالعه بیشتر