دانلود پروتکل درمان وسواس کودکان با فرمت pdf

دانلود پروتکل درمان وسواس کودکان با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
550kb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پروتکل درمان وسواس کودکان با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین دانلود پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT می باشد که با فرمت pdf در ۱۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پروتکل درمان وسواس کودکان

مخصوص درمانگران و دانشجویان علاقمند به این حوزه

پروتکل مربوطه در ۸ جلسه تدوین شده است. سه جلسه اول صرفا با والدین و از جلسه چهارم با حضور کودک و والدین انجام می­شود.

جلسه اول (ذهن آگاهی)

این جلسه در واقع پس از یک جلسه سنجش رخ می دهد. در آن جلسه ما از طریق والدین کودک ، کاملاً کودک را و رفتارهای مشکل ساز و کنترلی او را شناخته ایم و روند کار را کاملاً برای آنها توضیح داده ایم.. سه جلسه اول صرفاً با والدین است و از جلسه چهارم به بعد حضور کودک هم در کنار والدین خواهد بود.

مشاور :(خطاب به مادر) یکی از موقعیتهایی که اخیراً برایت پیش آمده که از دست کودکت ناراحت یا عصبانی شدی را برایم تعریف کن و بگو چه کار کردی.

مادر : دیروز صبح دوباره دیدم کمدش را که دیشب مرتب کرده بود از اول ریخته بیرون و دارد دوباره لباهایش را تا میکند . منهم خیلی سرش داد کشیدم . کلی گریه کرد.

مشاور: خیلی خب. پس اگر من دوربین میشدم و دیروز صبح می آمدم توی خانه تو این را ضبط می کردم که کودکت دوباره کمدش را مرتب می کردو تو سرش خیلی داد کشیدی.

مادر: آره.

مشاور: یعنی تو میگویی این داد کشیدن من در واقع جوابی بود به کار او ؟

مادر: بله. اگر او این کار را نمیکرد که من بیخودی چرا باید سرش داد می کشیدم.

مشاور: خیلی خب. بگذار دوربینمان را بگذاریم روی دور کُند. ببینیم آیا چیز دیگری هم این میان رخ داد یا نه. لطفاً همان موقعیت را تصور کن. رفتی دم در اتاقش و دیدی دارد دوباره کمدش را مرتب می کند. بگو چه فکرهایی سراغت آمد؟
….

مطالعه بیشتر