دانلود فایل قراردادهای تجاری بین المللی با فرمت word

دانلود فایل قراردادهای تجاری بین المللی با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
72kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل قراردادهای تجاری بین المللی با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل قراردادهای تجاری بین المللی با فرمت word در ۳۰ صفحه قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

قراردادهای تجاری بین المللی با فرمت word:

بخش اول:قواعد عمومی قراردادها

بخش دوم: ویژگیهای قرارداد بین المللی

(نکات اساسی که در تنظیم یک قرارداد بین المللی باید مورد توجه قرار گیرد.)

بخش سوم:محتویات قرارداد خرید و فروش بین الملل

بخش اول:قواعد عمومی قراردادها

فصل اول: مفهوم قرارداد در حقوق خصوصی

مبحث اول: مفهوم عقد یا قرارداد

ابتدا لازم است تفاوت حقوق خصوصی و حقوق عمومی را بدانیم. حقوق خصوصی مجموعه قواعدی که حاکم بر روابط اشخاص است اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی مانند روابط تجاری و خانوادگی و تعهدات اشخاص در برابر یکدیگر و حقوق عمومی قواعدی است که بر روابط دولت و مأموران او با مردم حکومت می کند و سازمان های دولتی را منظم می سازد قواعد حقوق عمومی امری است یعنی اشخاص، حتی با توافق بین خود نیز نمی توانند از آن ها سرپیچی کنند درحالی که قواعد حقوق خصوصی بر مبنای احترام به اراده افراد استوار است. هدف قواعد حقوق عمومی حمایت از منافع جامه است یعنی هدف حقوق خصوصی تأمین نفع اشخاص است؛ اما باید در نظر داشت که در هر حقوقی کم پیش نفع عموم موردنظر است ولی هدف حقوق عمومی تأمین منافع افراد جامعه است و نگرشی کلان بر منافع افراد جامعه در قواعد حقوق عمومی وجود دارد.

اینک پس ازاینکه تفاوت حقوق عمومی و حقوق خصوصی را دانستیم می توانیم مفهوم عقد یا قرارداد را درحقوق خصوصی مطرح نماییم. واژه قرارداد و عقد مترادف یکدیگر می باشند عقد ازنظر لغوی به معنی گره زدن است و قرارداد یا عقد در ماده ۱۸۳ قانون مدنی ایران نیز تعریف شده است و این ماده مقرر می دارد

مطالعه بیشتر