دانلود پاورپوینت دانش بازاریابی در ایران و بازاریابی در کشورهای دیگر

دانلود پاورپوینت دانش بازاریابی در ایران و بازاریابی در کشورهای دیگر
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت دانش بازاریابی در ایران و بازاریابی در کشورهای دیگر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت دانش بازاریابی در ایران و بازاریابی در کشورهای دیگر با فرمت ppt در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپوینت دانش بازاریابی در ایران و بازاریابی در کشورهای دیگر

تعریف مدیریت دانش بازاریابی :

مدیریت دانش بازاریابی حوزه جدیدی از بازاریابی است . در حوزه سازمان ، دانش به عنوان کل از چندین زیر دانش تشکیل شده است.

این زیر دانش ها براساس زنجیره ارزش پورتر یعنی دانش سازمانی ، دانش مدیریت منابع انسانی ، دانش توسعه فن آوری ، دانش عملیات ، دانش بازاریابی و فروش و دانش خدمات هستند . دانش بازاریابی به هنگام اجرای فعالیت های بازاریابی مورد نیاز می باشد و تحقیقات بازاریابی ، توزیع ، طراحی محصول ، سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و غیره را در بر می گیرد .

بازاریابی (Marketing) چیست؟

علم بازاریابی یا مارکتینگ بیش از آنکه یک مفهوم تجاری یا علمی باشد، مفهومی فلسفی است که در ابعاد مختلف ارتباطات و حتی زندگی ما جاریست.

هنوز هم بسیاری از مردم فکر می کنند بازاریابی (Marketing)، یعنی این که بروشوری را در دستمان بگیریم و بریم به صد جای مختلف و التماس کنیم که از ما چیزی بخرند!

دوستی را می‌شناختم که مدیر بازاریابی (Marketing Manager) یکی از برندهای معروف رزرو هتل بود و برخی ازدوستانش فکر می‌کردند که او مسئول چند بازاریاب است که بروند و بفروشند و او هم پورسانتی از فروش آن‌ها به جیب بزند!

شاید برای بعضی عجیب باشد اگر بدانند که فروش بخش کوچکی از عملیات بازاریابی‌ست. چنان‌چه اگر کل فرآیند بازاریابی را به کوه یخی تشبیه کنیم، فروش تنها بخش کوچک بیرون آب آن است و حجم عظیم و پایه‌ای مابقی آن در زیر آب مخفی‌ست.

فروش فقط بخش کوچکی از عملیات بازاریابی‌ست و مهم‌ترین آن نیست؛ ولی به نحوی یکی از ارکان اصلی ارزیابی موفقیت یک برنامه بازاریابی‌ است….

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

 

مطالعه بیشتر