دانلود فایل نمونه طراحی واحد یادگیری رشته علوم تربیتی

دانلود فایل نمونه طراحی واحد یادگیری رشته علوم تربیتی
نوع فایل
word
حجم فایل
250KB
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل نمونه طراحی واحد یادگیری رشته علوم تربیتی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین نمونه طراحی واحد یادگیری رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان می باشد که با فرمت word در ۱۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نمونه طراحی واحد یادگیری رشته علوم تربیتی:

مقدمه:

موجودات زنده ،جانوران و گیاهان در زندگی انسان ها نقشی به خصوص و غیر قابل انکار دارند در این میان گیاهان به عنوان منبع اصلی غذایی انسان از نقش پر رنگ تری برخوردار می باشند . در طرح رو به رو من به طراحی یک واحد یادگیری در مورد گیاهان پرداخته ام و سعی در معرفی هرچه بهتر و تسریع و تسهیل فرایند یاددهی –یادگیری را داشته ام .

درس مورد مطالعه :

فصل دوازده ام علوم پایه پنجم درس از ریشه تا برگ

هدف کلی:

  • آشنایی دانش آموزان با نحوه ی انتقال آب و مواد محلول از ریشه تا برگ

اهداف جزیی:

  • آشنایی دانش آموزان با چگونگی انتقال آب و مواد محلول در خاک به داخل گیاه
  • آشنایی دانش آموزان با انتقال مواد محلول در آب از ساقه به برگ ها
  • آشنایی دانش آموزان با نحوه ی تنفس در گیاهان

اهداف رفتاری:

  • دانش آموزان بتوانند بخش های مختلف یک گیاه بر روی آن را نام ببرند. (شناختی)

چرایی:

نیاز های دانش آموز و جامعه:

گیاهان سهمی به سزا و نقشی بسیار مهم در زندگی انسان دارند. در قدم اول تامین بخشی از مواد غذایی مورد نیاز انسان و سایر موجودات است که بخشی از سودمندی های فراوان آنهاست .اهمیت گیاهان و به طور کلی فضای سبز که شامل دامنه ی کوهها و جنگل ها و پارک ها میشود در تلطیف هوا ، تعادل درجه حرارت محیط ، حفاظت از محیط در برابر بارانهای رگباری ، سیالبها، طوفانها، رانش زمین و برف نقش قابل توجهی دارد…

مطالعه بیشتر