دانلود پاورپوینت درس اندیشه اسلامی ۱ با موضوع جهاد

دانلود پاورپوینت درس اندیشه اسلامی ۱ با موضوع جهاد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس اندیشه اسلامی ۱ با موضوع جهاد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق پاورپوینت درس اندیشه اسلامی ۱ با موضوع جهاد می باشد که با فرمت ppt در ۳۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت درس اندیشه اسلامی ۱ با موضوع جهاد

معنای جهاد :

واژه «جهاد» از ریشه «ج-ه-د» در اصل لغت به معنای کوشش ، تلاش ، فعالیت و مبارزه است. جهاد برعکس آنچه که امروزه توسط سیاستمداران مطرح میشود تنها به معنی جنگ و خونریزی نیست بلکه در اصل به معنی کوشش و مبارزه میتواند در هر صحنه ای همچون عرصه‌ های گوناگون باشد. جهاد ، مصادیق دیگری چون جهاد اصغر، جهاد مالی و جهاد زبانی دارد. برخی از عبادات نیز همسنگ جهاد دانسته شده‌اند. بزرگترین جهاد «جهاد با نفس» است که با نام (جهاد اکبر) شناخته می‌شود و تلاش در راه دفاع از دین اسلام یا گسترش قلمرو اسلام، جهاد کوچک (جهاد اصغر) نام دارد.

جهاد در دیدگاه دینی :

جهاد در تعریف دین به دو مورد دیگر هم تقسیم میشود ، “جهاد ابتدایی و جهاد دفاعی” که جهاد ابتدایی به منظور پیشروی مسلمین به جهت رواج اسلام است و دارای پیامد جنگ میباشد اما جهاد دفاعی تنها به معنای ستیز در جهت دفاع بوده که مسلمین آغاز گر آن نبوده و زمانی است که تنها مورد هجوم دشمن قرار گرفته باشند.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر