دانلود پاورپوینت درس تونلسازی در ۸۲ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت درس تونلسازی در ۸۲ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
16mb
نویسنده
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس تونلسازی در ۸۲ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق پاورپوینت درس تونلسازی رشته ژئوتکنیک مقطع کارشناسی ارشد با موضوع چوب بست ها و قاب های فلزی می باشد که با فرمت ppt در ۸۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

منابع مورد استفاده در تهیه مطالب پاورپوینت درس تونلسازی:

۱- تونل سازی – جلد چهارم : طراحی و اجرای سیستم نگهداری ، مولف : حسن مدنی – انتشارات دانشگاه امیرکبیر

۲- دستورالعمل نگهداری و کنترل سقف در کارگاه های استخراج (نشریه شماره ۵۵۳ سازمان نظام مهندسی معدن)

۳- Bernhard Maidl, Markus Thewes, Ulrich Maidl, David S. Sturge (Translator) – Handbook of Tunnel Engineering, Volume I_ Structures and Methods. 1-Ernst & Sohn (2013)

۴- DSI Underground Systems – Steel Ribs , (www.dsitunneling.com)

آشنایی:

روش چوب بست تا انتهای جنگ جهانی دوم ، مهم ترین سیستم نگهداری تونل های معدنی محسوب می شد اما پس از آن ، به مرور قاب های فولادی جای چوب را گرفتند. البته مقاومت خوب ، وزن مخصوص کم و عمر نسبتا طولانی چوب باعث شده است که امروزه نیز در بسیاری از تونل های معدنی کشور ، از چوب استفاده شود.

برای نمونه چوب بلوط که از متداول ترین انواع چوب های به کار برده شده می باشد دارای جرم مخصوص نسبی ۰/۷۳ و مقاومت خمشی  ۱۲۰۰ kg/cm2 می باشد. بنابراین در مقایسه با فولاد ، ۱۱ برابر سبک تر و ۲ برابر ضعیف تر است. این ویژگی ها سبب شده است که چوب به عنوان یک مصالح ایده آل در نگهداری موقت تونلهای کوچک ،تلقی شود.

 در کنار این مزایا ، چوب عیب هایی هم دارد که از آن جمله می توان به تغییر مقاومت چوب در امتداد های مختلف ، قابلیت جذب و تبخیر آب و در نتیجه انبساط و انقباض ، پوسیدن و تغییرات شدید در مقاومت انواع مختلف آن اشاره کرد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر