دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب تکنولوژی آموزشی دکتر وحیده علیپور

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب تکنولوژی آموزشی دکتر وحیده علیپور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب تکنولوژی آموزشی دکتر وحیده علیپور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم : فلسفه و ماهیت تکنولوژی آموزشی از کتاب تکنولوژی آموزشی (رشته علوم تربیتی) نوشته دکتر وحیده علیپور ، احمد فتح اللهی و فتانه حسنی جعفری دانشگاه پیام نور می باشد که با فرمت ppt در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست پاورپوینت فصل دوم کتاب تکنولوژی آموزشی دکتر وحیده علیپور :

۲_۱ فلسفه تکنولوژی آموزشی

۲_۲مبانی فلسفی تکنولوژی آموزشی

درباره چارترز !

سه دیدگاه متفاوت در زمینه مبانی فلسفی تکنولوژی آموزشی!

رفتار گرایی

شناخت گرایی

سازنده گرایی

ارتباط گرایی

۲_۱ فلسفه تکنولوژی آموزشی

تکنولوژی آموزشی یک رشته علمی است که با بهره گیری از دانش با رویکردی علمی به کاربست آن در حیطه عمل و با رویکردی سیستمی به حل مسئله آموزش می پردازد . تکنولوژی آموزشی یک رشتۀ بین رشته ای است که سعی دارد یافته های علمی را به شکل های کاربردی به عرصه آموزش پرورش وارد کند.

۲_۲مبانی فلسفی تکنولوژی آموزشی

تکنولوژی آموزشی با ورود به قرن بیستم آغاز و با نهضت ارتباطات دیداری_شنیداری شکل میگیرد . بدین جهت مناسب تر است که نهضت دیداری_شنیداری را به عنوان نقطه آغازی برای مطالعه فلسفه تکنولوژی آموزشی مورد بررسی قرار دهیم .

در اواخر سال های دهه ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ کاربرد فیلم و نقش کمکی حس دیداری در آموزش از جمله موضوعات بحث انگیز در فرایند یاددهی_یادگیری بود. در این میان اکثر محققان سرشناس همچون نولتون و تیلتون به دنبال بررسی راه های کاربرد تصاویر متحرک در آموزش بودند و هربان وزیسمن علاقه مند به ارزش ذاتی در کمک های حس دیداری بیش از نامعناگرایی در آموزش بودند…

مطالعه بیشتر