دانلود خلاصه کتاب برنامه درسی به سوی هویت های جدید ویرایش جدید

دانلود خلاصه کتاب برنامه درسی به سوی هویت های جدید ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب برنامه درسی به سوی هویت های جدید ویرایش جدید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین خلاصه کتاب برنامه درسی به سوی هویت های جدید دکتر کوروش فتحی واجارگاه ویرایش جدید می باشد که با فرمت پی دی اف در ۷۸ صفحه به صورت تایپ شده با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول خلاصه کتاب برنامه درسی به سوی هویت های جدید:

۱- برنامه درسی یا برنامه ریزی درسی

۲- هویت سیاسی برنامه درسی

۳- هویت فمینیستی برنامه درسی

۴- هویت اتوبیوگرافیک (خود شرح حال نویسی) برنامه درسی

۵- هویت بین المللی برنامه درسی

۶- هویت هنری / زیبایی شناختی برنامه درسی

۷- هویت پدیدارشناختی برنامه درسی

۸- هویت پست مدرن برنامه درسی

فصل اول

اینکه چرا هنوز رشته با عنوان « برنامه ریزی درسی » مورد خطاب قرار می گیرد شاید حداقل به سه دلیل عمده زیر باشد:

۱٫بسیاری از آثاری که تاکنون در ارتباط با رشته منتشر شده است، نتوانسته اند تصویری جامع و کامل از اندیشه ها، نظریات، تحقیقات و تحولات برنامه درسی به تصویر بکشند.

۲٫ دلیل دیگر که باید به عنوان یک حقیقت تلخ از آن یاد کرد آن است که برخی از اذهان آشنا به پارادایم ها و طرز تفکر پوزیتویستیکی و منطقی دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ عملاً در این رشته در الگوها ،طرز نگرش ها و تحلیل های آن دوران فریز شده اند و به بازتولید آن اندیشه ها با بحث و بررسی سنت های برنامه درسی در دوران بوبیت ،تایلر ، تابا و مانند آن اقدام میکنند.

۳٫دلیل دیگر شاید به وضعیت فعلی رشته باز گردد که به زعم بسیاری از اندیشمندان بسیار پیچیده گیج کننده و گنگ است.

برخی آثار با نام برنامه ریزی درسی و برخی با عنوان برنامه درسی منتشر میشوند و تعریف مشخص و قابل قبولی از رشته در دسترس نیست.

اگرچه باید به برنامه ریزی درسی به عنوان یک فعالیت مهم( تنها یک فعالیت و نه بیشتر )رشته برنامه درسی نگریسته شود و این کار برای مدارس و نظام آموزشی بسیار مهم و اساسی است …

مطالعه بیشتر