فایل pdf زوج درمانی هیجان‌ مدار

فایل pdf زوج درمانی هیجان‌ مدار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
5,800 تومان

توضیحات فایل:

فایل pdf زوج درمانی هیجان‌ مدار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل pdf زوج درمانی هیجان‌ مدار می باشد که با فرمت پی دی اف در ۳۹ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود فایل pdf زوج درمانی هیجان‌ مدار

زوج درمانی هیجان مدارزوج درمانی هیجان مدار در اوایل دهه ۱۹۸۰ در پاسخ به فقدان مداخلات زوجی فعال و کارآمد توسط سوزان جانسون و لزلی گرینبرگ مطرح شد. این فقدان بیشتر در حوزه انسانگرایی احساس می شد، چراکه آن روزها مداخلات رفتاری عنصر غالب درمانی به شمار می رفت. از این جهت رویکرد را هیجان مدار نامگذاری کردند، که بر نقش کلیدی و اهمیت حیاتی هیجان و محاورات برخاسته از هیجانات، در سازماندهی الگوهای تعاملی تاکید شود. به باور بانیان این رویکرد، سهم هیجانات در ایجاد تجارب مهمی که زوجها در روابط صمیمانه دارند به شدت مورد بی توجهی قرار گرفته است.

دانلود فایل pdf زوج درمانی هیجان‌ مدار

فرضیه دیگر درمان هیجان مدار این است که هیجانات نه فقط عاملی اساسی در ایجاد تعارضات زناشویی ، که عنصری قدرتمند و غالبا ضروری برای ایجاد تغییر در روابط ناکارساز نیز بشمار می روند. تا آن زمان هرگز در ادبیات زوج درمانی، نیاز به تمرکز بر هیجان و نیرویی که این مقوله در خلق تغییرات مثبت ارتباطی دارد با این جدیت برخورد نشده بود. جانسون در انتقاد به غفلتی که همواره در این راستا وجود داشته است، زوج درمانی را به هیجان هراسی محکوم کرده است! او معتقد است به استثنای موارد بسیار معدود ، درمانگران هیجان را پیکره پیچیده و ثانویه در نظر داشته اند که خاستگاه اصلی اش گاهی شناخت قلمداد شده است وگاه رفتار. اگر هم چنین نبوده، هیجان نیرویی اخلالگر در امر درمان زوجها و یا عاملی بلوکه کننده تغییر در نظر گرفته می شده است….

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر