دانلود فایل بررسی تاثیر رسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان ppt

دانلود فایل بررسی تاثیر رسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
350kb
نویسنده
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل بررسی تاثیر رسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت بررسی تاثیر رسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان می باشد که با فرمت ppt در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت بررسی تاثیر رسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان:

چکیده:

در این پاور در راستای تبیین تاثیر رسانه های جهانی بر هویت فرهنگی جوانان ، نخست مفهوم جهانی شدن و فرایند آن تشریح و سپس به مفهوم هویت اشاره نموده و دیدگاه جامعه شناسان معاصر را در این رابطه مطرح و در ادامه ضمن توصیف رسانه های جهانی و ترسیم وضعیت کنونی آن در ایران وجهان،  به نقش رسانه های جهانی در هویت فرهنگی جوانان اشاره شده است

امـروزه وسـایـل ارتـبـاط جمعى در تمامى کشورها نقش حساس و مهمّى را در زمـیـنه هاى مختلف از جمله سیاسى، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگى ایفا مى کنند. اهمیّت رسانه هاى گروهى تا حدى است که دانـشـمـنـدان در تقسیم بندى مراحل تاریخى تمدن بشر، آن را لحاظ کرده اند. آلوین تافلر تـمـدن بـشـرى را بـه سـه مـرحـله تـقـسـیـم مـى کـنـد کـه شامل مرحله کشاورزى ، مرحله صنعتى و مرحله فراصنعتى یا عصر ارتباطات و اطلاعات است . در عـصـر فراصنعتى ، قدرت در دست کسانى است که شبکه هاى ارتباطى و اطلاعاتى را در اختیار خود دارند.

نقش “اینترنت” در توسعه کشورها غیر قابل انکار است و در آینده‌ای نه چندان دور اینترنت به “هسته مرکزی ارتباطات” و روابط بین جوامع و انسان‌ها تبدیل خواهدشد. فـنـّاورى مـاهـواره اى نیز یـکـى از بـزرگ ترین دستاوردهاى علمى و مهندسى انسان پس از انقلاب صـنـعـتـى و مـوجـب تـوانـمـنـدى ارتـباطات در جهان امروز است . ویکی از جدیدترین و مهم ترین گام هایى است که انسان در زمینه ارتباطات برداشته است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر