جزوه شیمی سبز با فرمت pdf

جزوه شیمی سبز با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

جزوه شیمی سبز با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه شیمی سبز مهندس زیارتی می باشد که با فرمت pdf در ۳۰ صفحه با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه شیمی سبز با فرمت pdf:

یکی از مهمترین نوع آوری ها در کشاورزی و سلامت همگانی توسعه . کاربرد ترکیباتی بود که برای کنترل (کشتن) حشرات طراحی شده بود که در رشد کارآمد فرآورده های بیشمار مداخله و یا بیماری ها را به مردم منتقل می کردند. در ابتدا، این ترکیبات، ترکیبات غیرآلی بودند که کمابیش هر چیزی را که در معرض دید بود معروف ترین مثال آن است). این DDT) می کشتند اما در دهه های ١٩٣٠ و ١٩۴٠ ، ترکیبات آلی به بازار آمد
ترکیبات دقیقا” طوری طراحی شده بود که بیشتر حشرات را هدف گیرد تا پستانداران را. سرانجام، ترکیباتی توسعه یافت که علف های هرز را نیز هدف گرفت، بدین تریب کشاورز توانست تا بازده یک محصول را در هر واحد از زمینش افزایش بدهد.

علیرغم منافع اجتماعی و اقتصادی این ترکیبات، مسایلی بوجود آمد زیرا برخی از این ترکیبات، زمانی که رها می شدند، در محیط زیست تجزیه نمی شدند. به دلیل بقای زیست محیطی برخی از این ترکیبات، نتایج ناخواسته سبب نازک شدن پوسته تخم مرغ ها شد و بدین ترتیب تولید مثل انواع DDT ، ای به بار آوردند، برای مثال خاصی از پرندگان را تحت تاثیر قرار داد. این مساله با کتاب معروف بهار خاموش١ مورد توجه همگان قرار گرفت. شایددر نتیجه آن، بسیاری از این آفت کش های اولیه دیگر در بازار نیستند با ترکیباتی جایگزین شدند که از لحاظ زیست محیطی ماندگاری کمتری دارند.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر