دانلود خلاصه کتاب حقوق تجارت بین الملل به همراه نمونه سوالات تشریحی

دانلود خلاصه کتاب حقوق تجارت بین الملل به همراه نمونه سوالات تشریحی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7mb
نویسنده
7,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب حقوق تجارت بین الملل به همراه نمونه سوالات تشریحی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و خلاصه کتاب حقوق تجارت بین الملل به همراه نمونه سوالات تستی با جواب تشریحی می باشد که با فرمت pdf در ۴۵۳ صفحه مناسب آزمون ارشد با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

بخشی از متن خلاصه کتاب حقوق تجارت بین الملل به همراه نمونه سوالات تشریحی  :

قبل از آنکه معاملات تجارتی را تعریف نماییم باید در نظر داشت که اغلب قوانین تشدانلود خلاصه کتاب حقوق تجارت بین الملل به همراه نمونه سوالات تشریحی خیص تاجر از غیر تاجر را موکول به این نموده اند که شخص مبادرت به معاملات تجارتی نماید و از طرف دیگر بعضی از قوانین برخی از اعمال را از لحاظ آنکه تاجر آنها را انجام میدهد تجارتی شناخته اند و به این طریق برای تعریف تاجر و اعمال تجارتی دو نظریه مختلف وجود دارد: نظریه شخصی حقوق تجارت و نظریه موضوعی حقوق تجارت.

طبق نظریه شخصی، حقوق تجارت حقوقی است که بر روابط بین تجار حاکم است و بیشتر جنبه یک نوع حقوق صنفی داشته و هیچگونه معامله تجارتی محسوب نمیشود؛ مگر آنکه به وسیله تجار صورت گیرد. در صورتی که طبق نظریه موضوعی اساس حقوق تجارت بر روی معاملات تجارتی استوار است و هر شخصی که معاملات تجارتی را انجام دهد باید تابع مقررات و اصول حقوق تجارت باشد در طریقه اول شخص معامله کننده مورد نظر است و شخص تاجر و شغل تجارت مورد بحث قرار میگیرد در صورتی که در طریقه دوم عمل معامله کننده مورد بحث قرار میگیرد و اعمال تجارتی دارای اهمیت میشوند…

مطالعه بیشتر