دانلود تست تالیفی مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی ارشد علوم تربیتی

دانلود تست تالیفی مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی ارشد علوم تربیتی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تست تالیفی مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی ارشد علوم تربیتی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل pdf بانک تست تالیفی مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی ارشد علوم تربیتی با پاسخ کاملا تشریحی می باشد که در ۷۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود تست تالیفی مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی ارشد علوم تربیتی با پاسخ کاملا تشریحی

یکی از آزمون هایی که هر ساله داوطلبان زیادی را به خود جذب می کند کنکور کارشناسی ارشد است. با توجه به پیشرفت جوامع و بالا رفتن سطح فرهنگ عموم، تعداد علاقه مندان به ارتقا سطح دانش روز به روز در حال افزایش است. داوطلبانی که علاقه دارند در رشته علوم تربیتی شرکت کنند، می بایست با مطالعه منابع مرتبط آمادگی لازم جهت حضور در جلسه آزمون را کسب نمایند.

با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد، منابع کنکور ارشد نیز برای داوطلبان هر دو دانشگاه یکسان می باشد. به دلیل رقابت تنگاتنگ داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد بهتر است داوطلبان بعد از تهیه منابع، از مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد استفاده نمایند تا بتوانند به بهترین نحو برنامه ریزی کنکور ارشد خود را انجام دهند و در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنکور ارشد بهترین عملکرد را داشته باشند.

علوم تربیتی یکی از رشته های مجموعه علوم تربیتی (کد ۱۱۱۷) می باشد و جزء رشته های اصلی آزمون کارشناسی ارشد محسوب می شود. یعنی داوطلبان می توانند علاوه بر این رشته، در یکی از رشته های شناور نیز در آزمون شرکت نمایند. علاقه مندان به رشته علوم تربیتی می بایست ابتدا با منابع آن آشنا شده و سپس با مطالعه آن ها خود را برای شرکت در آزمون آماده نمایند…

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر