دانلود پاورپوینت عرف بین المللی در حقوق بین الملل

دانلود پاورپوینت عرف بین المللی در حقوق بین الملل
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت عرف بین المللی در حقوق بین الملل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین تحقیق پاورپوینت عرف بین المللی در حقوق بین الملل در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

محتوای اسلاید ۲

عرف بین المللی چیست ؟

  • برای آگاهی از مفهوم عرف بین‌المللی، ابتدا باید واژه عرف را به طور عام معنا کنیم. عرف دارای دو ریشه لغوی است که یکی به معنای امر پسندیده و دیگری به معنای معرفت و شناسایی است. در اصطلاح فقها، عرف به «عادات رفتاری و دیدگاه ذهنی مردم» گفته می‌شود و آنچه به عنوان عرف بین‌المللی شناخته می‌شود از همین معنای پایه‌ای و عام، نشات می‌گیرد. اما تعیین حد و مرز عرف به کاربردهای آن ارتباط دارد. به طور عام، منظور از عرف «همه مردم» و «عقلا» است. پیش فرض این نوع عرف، عدم تغییر است چراکه عقلا سیره ثابتى دارند و زمان و مکان و شرایط در آنها تأثیرى ندارد. البته گاهی منظور از عرف، گروه خاصی از مردم است که می‌تواند بر‌اساس زبان و نژاد و مذهب خاص تعریف شود. به عنوان مثال عرف در بین مسلمانان با غیرمسلمانان در برخی موارد می‌تواند متفاوت باشد. عُرف و عادت را، قدیمی‏ترین پدیده حقوقی می‌دانند که طی قرون متمادی تنها مظهر و جلوه گاه حقوق و نخستین مظهر آن و معیار اصلی تشخیص بوده است.

محتوای اسلاید ۶

  • در ذکر اهمیت رعایت نزاکت بین‌المللی همین بس که عدم رعایت اصولی از تشریفات که مورد قبول جامعه بین‌المللی است باعث طرد شدن از جامعه بین‌المللی می‌شود. عدم رعایت این اصول همچنین باعث ایجاد مشکلات در برقراری ارتباط با جامعه بین‌المللی می‌شود و با طرد شدن از جامعه بین‌المللی فرصت‌های بسیاری از دست خواهد رفت. طبیعی است که در صورت از دست دادن جایگاه قبلی، به دست آوردن منزلت‌ها و جایگاه گذشته، مستلزم کار و فعالیت بیشتر و پیمودن راه دشواری است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر