دانلود جزوه تحلیلی و کاربردی نرم افزار مدیریت فروش و حسابداری فروش

دانلود جزوه تحلیلی و کاربردی نرم افزار مدیریت فروش و حسابداری فروش
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه تحلیلی و کاربردی نرم افزار مدیریت فروش و حسابداری فروش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه تحلیلی و کاربردی نرم افزار مدیریت فروش و حسابداری فروش می باشد که با فرمت pdf در ۱۰۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب جزوه تحلیلی و کاربردی نرم افزار مدیریت فروش و حسابداری فروش:

مقدمه ……………………………………………………………..۴
۱ ) سیستم مدیریت فروش و حسابداری فروش
۱ – ۱ ( ضرورت استفاده از سیستم فروش ………………………………………………… ۶
۲ – ۱ ( محدوده ارتباطی سیستم فروش با سایر سیستم ها …………………………………………۷
۳ – ۱ ( روند کلی عملیات فروش …………………………………………………….۸
۴ – ۱ ( قابلیت های اصلی نرم افزار فروش و حسابداری فروش ………………………………………. ۹
۵ – ۱ ( آشنایی با آیکن های فروش و حسابداری فروش …………………………………………. ۱۱

۲ ) مدیریت سیستم …………………………………………………………. ۱۴

۳ ) مراکز و نحوه فروش ………………………………………………………. ۱۸
۱ – ۳ ( مراکز فروش ………………………………………………………… ۱۸
۲ – ۳ ( مکانهای تحویل ………………………………………………………. ۲۰
۳ – ۳ ( نحوه فروش ………………………………………………………… ۲۱
۴ – ۳ ( معرفی قراردادها ………………………………………………………. ۲۲
۴ ( فرایند فروش …………………………………………………………. ۲۶
۱ – ۴ ( معرفی فرم فروش ………………………………………………………. ۲۷
۲ – ۴ ( معرفی فرایند ………………………………………………………… ۳۳
۳ – ۴ ( شماره گذاری فرم های فروش …………………………………………………. ۳۴
۴ – ۴ ( اطلاعات پیش فرض کاربر در سربرگ اسناد …………………………………………… ۳۸
۵ ( مشتریان…………………………… ۴۰
۱ – ۵ ( معرفی مشتریان ………………………………………………………. ۴۱
۲ – ۵ ( گروه بندی اصلی مشتریان ………………………………………………….. ۴۴
۳ – ۵ ( گروه بندی فرعی مشتریان ………………………………………………….. ۴۴
۶ ( اطلاعات واسط فروش ……………………………………………………… ۴۷
۱ – ۶ ( معرفی واسط فروش ……………………………………………………… ۴۷
– ۶ ( معرفی واسط فروش ……………………………………………………… ۴۷
۲ – ۶ ( معرفی دوره های پورسانت ………………………………………………….. ۴۸
۳ – ۶ ( محاسبه پورسانت ………………………………………………………. ۵۰
۷ ( معرفی کالا …………………………………………………………… ۵۳
۱ – ۷ ( گروه بندی کالا فروش – ……………………………………………………. ۵۳
۲ – ۷ ( مراحل تعریف گروه بندی کالا در فروش ……………………………………………. ۵۳
۳ – ۷ ( مراحل تعریف گروه بندی خدمات در فروش …………………………………………… ۵۴
۸ ( عوامل فروش …………………………………………………………. ۵۷
۱ – ۸ ( گروه عوامل …………………………………………………………. ۵۷
۲ – ۸ ( تعریف عوامل فروش …………………………………………………….. ۵۸
۹ ( عملیات فروش ………………………………………………………… ۶۵
۱ – ۹ ( اعلامیه قیمت ……………………………………………………….. ۶۵
۲ – ۹ ( کاربرد فرایندهای فروش: )شامل پیش فاکتور، فاکتور فروش، فاکتور برگشت از فروش( ………………………… ۶۸
۳ – ۹ ( وصول و تسویه ……………………………………………………….. ۷۵
۱۰ ( حسابداری فروش ۸۱
۱ – ۱۰ ( گروه حساب فروش …………………………………………………….. ۸۱
۲ – ۱۰ ( معین گروه مشتریان ……………………………………………………. ۸۵
۳ – ۱۰ ( معین عوامل ……………………………………………………….. ۸۶
۴ – ۱۰ ( شرح آرتیکل اسناد حسابداری ………………………………………………… ۸۷
۵ – ۱۰ ( سند حسابداری فروش …………………………………………………… ۸۷
۱۱ ( گزارشات و امکانات گزارشی سیستم فروش ۹۲
۱ – ۱۱ ( مرور فروش ……………………………………………………….. ۹۳
۲ – ۱۱ ( گزارشات موجود در منوها و فرمهای فروش ………………………………………….. ۹۶
۳ – ۱۱ (گزارش مقایسه ای ……………………………………………………… ۹۷
۴ – ۱۱ (گزارش وضعیت کالا …………………………………………………………………………….. ۹۸
۳ – ۱۱ ( گزارش تحلیلی ………………………………………………………. ۹۹
۲۱ ( فروش فروشگاهی ۹۵
۱ – ۱۲ ( تنظیمات ………………………………………………………… ۱۰۱
۲ – ۱۲ ( معرفی سبد کالا ……………………………………………………… ۱۰۵
۳ – ۱۲ ( فروش وصدورقبض تاییدوچاپ رسید ……………………………………………. ۱۰۶
۴ – ۱۲ ( فروش و تایید برگشت از فروش ………………………………………………. ۱۰۶
۵ – ۱۲ ( گزارش فروش ………………………………………………………. ۱۰۹

مقدمه

با گذشت زمان و به موازات گسترش فعالیتهای اقتصادی و افزایش پیچیدگی آن، اهداف و روشهای حسابداری برای جوابگویی به نیازهای اطلاعاتی، توسعه یافته است. استفادهکنندگان از اطلاعات مالی و حسابداری، برای تصمیمگیری در مورد توزیع مناسب منابع مالی، نیاز به اطلاعاتی قابل اتکا دارند و با توجه به اینکه مدیران مالی در زمینه تأمین منابع مورد نیاز و سرمایهگذاری، مناسبترین واحد برای تصمیمگیری مدیریت میباشند، دستیابی به چنین اطلاعاتی توسط مدیران مالی بدون نرمافزارهای اطلاعاتی حسابداری (AIS) کاری زمانبر، پرهزینه با ریسک خطای بالا میباشد….

مطالعه بیشتر