دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم استاندارد

دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم استاندارد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم استاندارد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت آشنایی با مفاهیم استاندارد می باشد که با فرمت ppt در ۴۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست پاورپوینت آشنایی با مفاهیم استاندارد:

مقدمه

تاریخچه استاندارد در دنیا

استاندارد در آینه آیات و احادیث

تعریف استاندارد

تعریف کیفیت

ابعاد کیفیت

سیر تکاملی کیفیت

چرخه های کیفیت

زیرساخت کیفی کشور

اهداف استاندارد

سطوح استاندارد

جنبه­های استاندارد

انواع استانداردها از نظر دامنه شمول

معرفی سازمان بین­المللی استاندارد

معرفی  برخی از استانداردهای بین المللی

معرفی سازمان ملی استاندارد ایران

تاریخچه سازمان ملی استاندارد ایران

مزایای استفاده از استاندارد برای …

ارکان سازمان ملی استاندارد ایران

وظایف و مسئولیت های قانونی سازمان ملی استاندارد ایران

مرجعیت­های قانونی

حمایت از مصرف کنندگان کالاهای دارای علامت استاندارد ملی ایران

مقدمه

دولتها دامنه وسیعی از حقوق و وظایف را برای شهروندانشان تعیین می کنند که شامل حق ایمنی، بهداشت، سلامتی و دستیابی به اطلاعات و وظیفه حفاظت از محیط زیست، احترام به ایمنی و حریم خصوصی دیگران .

استاندارد، یاری دهنده شهروندان در استفاده از این حقوق و عمل به وظایف است و از طریق تامین و تضمین کیفیت و سلامت محصولات و خدمات، تعیین الزامات حفاظت محیط زیست و سایر مباحث حاثز اهمیت شهروندان از جمله رفاه جامعه، عدالت اجتماعی، سلامت، امنیت اطلاعات و ارتباطات و تجارت شرافتمندانه این امر را محقق می¬کند.

بنابراین ارائه آموزش های لازم در زمینه استاندارد و ترویج فرهنگ استاندارد در بین اقشار مختلف جامعه امری ضروری به نظر می رسد. این امر هم به شهروندان در دستیابی به حقوقشان کمک می کند و هم به دولت ها در ایفای وظایفشان یاری می رساند.

آشنایی با استانداردها

پیشگفتار:

امروزه واژه استاندارد در زمینه های متفاوتی به¬کار گرفته می¬شود، استاندارد می تواند به مفهوم «قرارداد» مانند علائم رانندگی و یا به معنای « یکنواختی » مانند اندازه زمین و توپ های ورزشی و یا در اشاره به «تعویض پذیری» همانند قطعات خودرو باشد. در همه این زمینه¬ها استاندارد در مفهوم «قانون فنی» به کار می رود….

مطالعه بیشتر