دانلود فایل تشخیص اختلالات روانپزشکی در مدرسه ppt

دانلود فایل تشخیص اختلالات روانپزشکی در مدرسه ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
8,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل تشخیص اختلالات روانپزشکی در مدرسه ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت تشخیص اختلالات روانپزشکی در مدرسه می باشد که با فرمت ppt در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت تشخیص اختلالات روانپزشکی در مدرسه

تعریف سلامت روان:

سلامت روان به مفهوم تامین ، ارتقاء سلامت روانی ، فردی و اجتماعی جهت پیشگیری از ابتلاء ، درمان مناسب بیماریهای روانی و توانبخشی بیماران روانی است بطوریکه فرد بتواند فعالیت های روزمره خود را به خوبی انجام دهد و با افراد خانواده و محیط خود ارتباط مناسب برقرار نماید و رفتار غیرعادی نداشته باشد .

تعریف سازمان بهداشت جهانی World Health organization:

فرد سالم به لحاظ روانی باید علاوه بر نداشتن علائم بیماری خوشحال و راضی باشد، از زندگی لذت ببرد و به دیگران ابراز علاقه نماید.

بتواند ارتباط خوبی با دیگران برقرارکند .

قادر به ابراز هیجانات اش باشد و بتواند احساسات و هیجانات اش را به موقع بروز دهد.

توانایی کنار آمدن با مشکلات و موانع استرس زای روزانه را داشته باشد.

انعطاف پذیر و قدرت انطباق با شرایط گوناگون را داشته باشد.

نکته :

در مدارس به ویژه مقاطع حساس دبستان و راهنمایی که همزمان با شکل گیری شخصیت و رشد تفکر شناختی کودک و دوره حساس نوجوانی در این گروه های سنی می باشد می توان به میزان زیادی از آسیب های روانی و اجتماعی آتی پیشگیری کرد.

انگ همراه با بیماریهای روانی عاملی مهم در جلوگیری از مراجعه افراد برای درمان و در نتیجه مانعی عمده در برابر سلامت روان اجتماع است.

اکثر بیماران روانپزشکی قربانی خشونت، محروم بودن از حقوق انسانی، انگ بیمار روانی و تبعیض هستند.

مطالعه بیشتر