توضیحات فایل:
دانلود جامع ترین فایل سیاستگذاری رسانه ای با فرمت word و pdf
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل ورد سیاستگذاری رسانه ای نوشته طاهر روشندل اربطانی می باشد که با فرمت word و pdf در ۱۷۸ صفحه قابل ویرایش با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
فهرست فصول جامع ترین فایل سیاستگذاری رسانه ای :
فصل اول
مفهوم شناسی سیاستگذاری رسانه ای
فصل دوم
مبانی نظری حوزه سیاستگذاری رسانه ای
فصل سوم
مدل های سیاستگذاری رسانه ای
فصل چهارم
نقش رسانهها در سیاستگذاری عمومی
فصل پنجم
سیاستگذاری در رسانههای جدید
فصل ششم
نقش دولت در سیاستگذاری رسانه ای
فصل هفتم
نقش سازمانهای بین المللی در حوزه سیاستگذاری رسانه ای
فصل هشتم
سیاستگذاری رسانهای با رویکرد صنعت به رسانه
فصل نهم
سیاستگذاری رسانهای و افکار عمومی
فصل دهم
موضوعات مورد بحث در سیاستگذاری رسانه ای
فصل یازدهم
فرایند سیاستگذاری رسانه ای
فصل دوازدهم
فرایند سیاستگذاری در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
مفهوم سیاستگذاری رسانهای
رسانهها یکی از عوامل و نیروهای مهم در ایجاد تغییرات اجتماعی در جوامع هستند. تجربه نشان داده است، این نهادهای تاثیرگذار در ایجاد و یا از میان بردن جنبشهای اجتماعی و فرهنگی بسیار موثرند. از این رو بایستی برای این نهادهای تاثیرگذار، سیاستهایی در سطح کلان تدوین کرد تا بتوان بیشترین بهرهبرداری را از آنها نمود (روشندل اربطانی، ۸: ۱۳۹۴).
امروزه محیط سازمانهای رسانهای به اندازهای دارای ماهیت پیچیده وچندبعدی است که بدون مطالعه علمی آن نمیتوان راههای(سیاستهایی) مناسبی برای حل مسائل آن تعیین کرد. این مسیر علمی و روشمند الگوی سیاستگذاری در سازمانها است که روند تصمیمگیری در هر نهاد عمومی در چارچوب این الگو صورت میگیرد. سیاستگذاری راهی برای فکر در مورد اینکه جهان چیست و چه باید باشد را فراهم میکند. میتوان گفت موفقیت یک رسانه نیز به عنوان یک نهاد عمومی بستگی به نوع سیاستگذاری آن رسانه دارد….