دانلود جامع ترین فایل pdf اصول و روش های پژوهش کیفی 

دانلود جامع ترین فایل pdf اصول و روش های پژوهش کیفی 
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین فایل pdf اصول و روش های پژوهش کیفی 

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل پی دی اف اصول و روش های پژوهش کیفی می باشد که با فرمت pdf در ۱۳۸ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول جامع ترین فایل pdf اصول و روش های پژوهش کیفی:

فصل اول:

کلیات

فصل دوم:

طرح ریزی پژوهش کیفی

فصل سوم:

راهبردهای پژوهش کیفی

فصل چهارم:

گردآوری داده ها

فصل پنجم:

تحلیل داده ها

فصل ششم:

نگارش گزارش پژوهش کیفی

اصول و روش های پژوهش کیفی علاوه بر رشته های علوم انسانی می تواند برای پژوهشگران سایر زمینه های علمی مانند پزشکی، پرستاری، کامپیوتر و بسیاری از رشته های دیگر نیز، که علاقه من به مطالعه جنبه های اجتماعی علوم مربوطه هستند، کاربرد داشته باشد.

فایل حاضر ضمن تشریح اصول و روش های پژوهش کیفی که می تواند برای مطالعات اجتماعی در کلیۀ زمینه های علمی مورد استفاده قرار بگیرد، مثال ها و نمونه های پژوهشی متعددی را نیز مطرح می کند که در بیشتر موارد به پژوهش های حوزۀ اطلاع رسانی مربوط می شوند.

تعریف پژوهش کیفی

پژوهش کیفی به طور معمول با ذکر نکات افتراق آن با پژوهش کمی تعریف می شود. این امرتاحد زیادی ناشی از این واقعیت است که مفهوم پژوهش در وهله اول ، پژوهش آشنای کمی را در ذهن تداعی می کند و از همین رو در بسیاری از موارد در تعریف پژوهش کیفی، وجه شاخص آن را تقابل با پژوهش کمی ذکر می کنند. اشتراوس و کوربین منظور از پژوهش کیفی رانوعی از پژوهش میدانند که یافته های حاصل از آن از طریق روشهای آماری با سایر ابزارهای کمی سازی به دست نیامده است.

این گونه پژوهش می تواند مطالعه در مورد زندگی افراد، تجارب زنده، رفتارهای هیجانات و احساسات آنها و همچنین عملکردهای سازمانی، تحرکات اجتماعی، پدیده های فرهنگی و تعاملات میان ملل را شامل شود. بخشی از داده ها مانند تعداد افراد و اطلاعات جمعیت شناختی مربوط به آنها، ممکن است به صورت کلی مطرح شود ولی بخش عمده تحلیل ها جنبه تفسیری دارند.

مطالعه بیشتر