دانلود خلاصه کتاب مدیریت رسانه ژان لوبلان pdf

دانلود خلاصه کتاب مدیریت رسانه ژان لوبلان pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب مدیریت رسانه ژان لوبلان pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت رسانه ژان لوبلان می باشد که با فرمت pdf تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

توضیحات کتاب:

کتاب مدیریت رسانه نوشته ی ژان لو بلان ویکس، جورج سیلوی، سی آن هالیفیلد، استفن لیسی، آردیس برودریک سان با ترجمه ی دکتر طاهر روشندل اربطانی می باشد…

کتاب حاضر در واقع ویرایش سوم اثری با عنوان مدیریت رسانه می باشد در ۱۰ فصل تنظیم شده است. و قابلیت استفاده رشته مدیریت رسانه خصوصاً دروس مدیریت (۱) و مدیریت رسانه (۲) مقطع کارشناسی ارشد این رشته را داراست. همچنین در دیگر درس های دوره نظیر مدیریت عمومی، مدیریت ارتباطات و رفتار سازمانی و مدیریت استراتژیک نیز می توان از مطالب آن بهره جست.

فهرست مطالب فصول خلاصه کتاب مدیریت رسانه ژان لوبلان pdf :

فصل ۱: تصمیم گیری مدیریتی

فصل ۲:

رهبری و نیروی کار

فصل ۳:

انگیزش

فصل ۴:

ساختار جهانی سازمان های رسانه ای

فصل ۵:

تکنولوژی و آینده

هرچه بر اهمیت وسایل ارتباط جمعی در جوامع افزوده شده،هم خود آنها و هم فرایند ارتباط جمعی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.بی تردید رشد و گسترش رسانه ها در چند دهه اخیر به لحاظ تعدد و تنوع،مسئله رقابت را برای سازمان های رسانه ای بیش از گذشته مطرح ساخت.این سازمان ها در چنین شرایط پرفشار زرقابتی نیازمند مدیران،سیاست گذاران و استراتژیست هایی بودند که با تدوین و اجرای راهبردهای رقابتی پیشتاز عرصه ی رقابت باشند.تحت چنین شرایطی توجه به بعد مدیریتی سازمان های ارتباط جمعی در کانون توجه صاحب نظران قرارگرفت و بدین ترتیب رشته ای آکادمیک با عنوان مدیریت رسانه ابتدا در ایالات متحده آمریکاو سپس به تدریج در کشورهای دیگر دنیا،تولد یافت.مدیریت رسانه از سویی محصول تخصصی شدن علم مدیریت نیز محسوب می شود.

 

مطالعه بیشتر