دانلود جامع ترین فایل ورد رسانه های جدید و سیاست بری اکسفورد

دانلود جامع ترین فایل ورد رسانه های جدید و سیاست بری اکسفورد
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین فایل ورد رسانه های جدید و سیاست بری اکسفورد و ریچارد هاگینز

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل ورد رسانه های جدید و سیاست بری اکسفورد و ریچارد هاگینز مترجم بابک دُربیکی ویرایش جدید می باشد که با فرمت word – قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول جامع ترین فایل ورد رسانه های جدید و سیاست بری اکسفورد و ریچارد هاگینز:

فصل اول:

دگرگونی سیاست یا ضد سیاست؟

فصل دوم:

دگرگونی ارتباطات سیاسی؟

فصل سوم:

دگرگونی دموکراسی؟

فصل چهارم:

دگرگونی فضای عمومی؟

فصل پنجم:

دگرگونی شهروندی؟

فصل ششم:

دگرگونی مخاطبان سیاسی؟

بی‌شک، تغییر، زبان و گفتمان غالب این عصر است. پس باید گفت که سیاستهای مدرن غرب نیز در حال دگرگونی است و مسائلی نظیر عدم قطعیت، جهانی شدن با عناوین و به بهانه‌های مختلف، به هم ریختن طبقات اجتماعی و همچنین تغییر ساختاری رسانه‌های “جدید” از الزامات عصر تغییر هستند. در رابطه با تعامل سخت افزارها و نرم‌افزارهای فرهنگی و تکنولوژی‌های رسانه، دو نظر وجود دارد: یک دسته معتقدند که این پیشرفتها بخشی از محیط زندگی ما را تشکیل می‌دهند، در حالی که امانوئل کاستلز (۱۹۹۶)، معتقد است که تمام سیاستهای جدید در چارچوب رسانه‌های الکترونیک گذران می‌کنند

در هر حال شکی نیست که برخی شروط کلیدی سیاستهای مدرن، تحت چالش و حتی جایگزینی هستند؛ رفع قید و بندها از بنیان محدوده سیاستهای مدرن، تخریب بنیانهای ساختاری و ایدئولوژیک سیاستهای همگانی و افزایش سیاستهای جزیی الگویی، از جمله این تغییرات هستند. موضوعات تغییر می‌توانند در بسترهای گوناگونی از جمله مادی، ایدئولوژیک، مکانی و تکنولوژیک و البته فرهنگی مورد بحث قرار ‌گیرند.

در این زمینه چندبعدی، جبرگرایی تکنولوژیکی دیگر جایگاهی ندارد. زیرا اولاً هیچ‌کدام از اثرات تکونولوژی، جوامع و فرهنگها را رسانه‌ای نمی‌کنند و دوم اینکه، نمی‌توان در کاربرد تکنولوژی توسط نقش آفرینان مختلف، منظق شخصی و یکسانی پیدا کرد…

مطالعه بیشتر