دانلود پاورپوینت درس اخلاق اسلامی با عنوان اصول اخلاقی کارمندان

دانلود پاورپوینت درس اخلاق اسلامی با عنوان اصول اخلاقی کارمندان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس اخلاق اسلامی با عنوان اصول اخلاقی کارمندان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت درس اخلاق اسلامی با عنوان اصول اخلاقی کارمندان می باشد که با فرمت ppt با قابلیت ویرایش در ۱۳ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست 

  1. اصل خدمتگزاری ۴
  2. اصل امانتداری ۵
  3. اصل پیگیری   ۶
  4. اصل انضباط کاری    ۷
  5. اصل مسئولیت پذیری ۸
  6. اصل مهرورزی ۹
  7. اصل خوش رفتاری ۱۰
  8. اصل بردباری ۱۱
  9. اصل دادورزی ۱۲
  10. اصل پرهیز از خودکامگی ۱۳

پاورپوینت درس اخلاق اسلامی با عنوان اصول اخلاقی کارمندان:

۱- اصل خدمتگزاری

هر سازمان برای ارائه خدمات به افراد به وجود آمده است. همه کارکنان اداری برای تحقق اهداف سازمانی فعالیت می کنند، در حقیقت فلسفه وجودی هر سازمان خدمت رسانی است.

هرچه در انجام دادن امور، روحیه خدمتگزاری کامل تر باشد، ارزش کار و کارگزار بیشتر است و امیر مؤمنان«علیه السلام» سفارش می کند که باید در این جهت حرکت کرد.

۲- اصل امانتداری

یکی از اصول اساسی در انجام دادن کارها امانت داری است. اگر انسان، کار و مسئولیت خویش را نوعی امانت بداند، بی گمان حرمت آن را پاس می دارد و تلاش می کند که به خوبی آن را پیش ببرد و بالنده سازد. علاوه بر آن امانت داری، اعتماد را پدید می آورد.

امام علی فرموده است: «رأس مسلمانی، امانتداری است».

۳٫ اصل پیگیری

از دو جنبه می توان به اصل پیگیری توجه کرد. جنبه اول پیگیری کار و حصول اطمینان از انجام درست و بموقع آن و کسب نتیجه از فعالیت، و جنبه دوم، پیگیری سفارش ها و مسئولیت های محوله به افراد سازمانی، اینکه چگونه و با چه کمیت و کیفیتی کارها انجام شده است. پیگیری اول مربوط به انجام دهنده فعالیت و پیگیری در جنبه دوم سفارش دهنده اعم از مافوق یا مراجعه کننده را در بر می گیرد.

مطالعه بیشتر