دانلود پاورپوینت صوتی تصویری آموزش ووشو

دانلود پاورپوینت صوتی تصویری آموزش ووشو
نوع فایل
ppt
حجم فایل
30mb
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت صوتی تصویری آموزش ووشو

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت ووشو با فرمت ppt با قابلیت ویرایش در ۲۲ اسلاید بهمراه دو پاورپوینت صوتی تصویری آموزش ووشو تهیه و تدوین گردیده است در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت صوتی تصویری آموزش ووشو:

ووشو (به چینی: 武術)(پین‌یین:wǔshù) یک هنر رزمی مدرن چینی است که پس از انقلاب ۱۹۴۹ چین برای ملی‌سازی هنرهای رزمی سنتی چینی ابداع شد.

ووشو ورزش رزمی ملی چین است که مرکب از دو کلمه “وو”و “شو” به معنی هنر رزم می باشد، ووشو “wushu” به هنرهای رزمی کشور چین گفته می‌شود که در آن انواع مختلف حرکات برای سلامتی جسم و روح و دفاع شخصی در نظر گرفته شده‌ است.

در چین باستان از هنرهای رزمی برای دفاع از سرزمین، خود یا خانواده و مقابله با دشمنان و راهزنان و … استفاده می ‌شد. ووشو نه تنها یک ورزش سنتی چین، بلکه عناصر فلسفی، اخلاقی، زیباشناسی، پزشکی و نظامی را نیز در بر دارد.

هدف فنون رزمی ووشو ناتوان کردن و زیان رساندن به دشمن است. از این رو ووشو یکی از شیوه های تمرینی مهم ارتش های چین باستان بوده و حتی امروزه نیز در تمرینات پلیس و نیروهای مسلح ارتش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ووشو ورزشی است که توانایی بدنی بالایی را می‌طلبد و تبدیل شدن به یک ووشو کار خوب مستلزم صرف سال‌های تمرین مداوم است. ووشو ورزشی سخت ولی در عین حال بسیار جذاب و بدنساز است. در ورزش رزمی ووشو از تکنیک‌های متنوع دست و پا و از سلاح‌های مختلفی همچون چوب، شمشیر، زنجیر و … استفاده می‌شود.

حرکات رزمی ووشو به دو دسته سنتی و مسابقاتی تقسیم می‌شود. حرکت سنتی خود شامل ده‌ها سبک می‌شود از جمله سبک‌های حیوانی مانند عقاب، ببر، اژدها، میمون، ملخ و … . این سبک‌ها به دلیل کم بودن استادهای خوب و سختی بیش از اندازه، در ایران رواج زیادی ندارند اما بخش مسابقاتی آن بیشترین رواج را بعد از چین و روسیه، در ایران دارد.

مطالعه بیشتر