دانلود پاورپوینت استعداد یابی در رشته هندبال

دانلود پاورپوینت استعداد یابی در رشته هندبال
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت استعداد یابی در رشته هندبال

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت استعداد یابی در رشته هندبال می باشد که در قالب ppt در ۱۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت استعداد یابی در رشته هندبال:

هندبال چیست ؟

هندبال ورزشی گروهی است که دو تیم شرکت کننده در آن، هر کدام دارای هفت بازیکن هستند، از این هفت بازیکن یک نفر به عنوان دروازه بان جلوی دروازه میایستد.در ورزش هندبال بازیکنان برای کسب امتیاز باید توپ را درون دروازه حریف جای دهند. در این ورزش از دست برای پاس دادن و شوت کردن استفاده میشود.

تاریخچه ورزش هندبال

ورزش هندبال را در زمان های دور با نام اورانیا می شناختند و حرکات این ورزش را در ۶۰۰ سال قبل از میلاد بر روی دیواره های حجاری شده آتن یونان در سال ۱۹۲۶ یافته اند، که این نشان دهنده ی قدمت این ورزش مهیج است. اما شکل گیری رسمی این ورزش به سال ۱۸۹۰ بر میگردد، در ادامه این ورزش توسط پدر هندبال یعنی کارل شلنز توسعه و تعمیم داده شد و به دلیل سردی هوا در منطقه اروپا ورزش هندبال داخل سالن و با هفت نفر بازیکن شکل امروزی را به خودش گرفت.بگونه ایی سه کشور آلمان، چکسلواکی و دانمارک نقش مهمی در بثمر رساندن این ورزش در جوامع بین المللی داشتند و در سال ۱۹۲۸ فدراسیون بین المللی هندبال با یازده کشور عضو در آمستردام هلند تشکیل شد و برای اولین بار در سال ۱۹۳۱ کمیته بین الملل المپیک اجازه ی ورود هندبال به جمع بازیهای المپیکی را صادر کرد.با وقوع جنگ جهانی دوم ورزش هندبال مقطعی منحل شد ولی بعد از آن در سال ۱۹۵۰ این فدراسیون در سوئیس دوباره شروع به کار کرد.

انواع هندبال

-هندبال سالنی

-هندبال داخل چمن

-هندبال ساحلی

-هندبال چکی

-هندبال آمریکایی

-هندبال گالیک

-هندبال ۷ نفره

-هندبال کوچک

-هندبال نشسته

-هندبال با ویلچر

مطالعه بیشتر