دانلود جزوه درسی عکاسی خبری دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانلود جزوه درسی عکاسی خبری دانشگاه جامع علمی کاربردی
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درسی عکاسی خبری دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه درسی عکاسی خبری دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمراه نمونه سوالات ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf و word تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه درسی عکاسی خبری دانشگاه جامع علمی کاربردی:

تاریخچه عکاسی خبری

تصویرگری داستان های خبری بوسیله عکس، بر اثر اختراعات چاپ و عکاسی در طی دهه های ۱۸۸۰ و ۱۸۹۷ امکان پذیر شد. طی دهه ۱۸۵۰ اخبار مهم با عکس همراه شدند، روزنامه های چاپی از دهه ۱۸۸۰ گراورسازی را شروع کردند. اولین عکاس خبری کارل زاتمری ۱ بود که در طی جنگ کریمه عکاسی نمود. عکس های او به کاخ سلطنتی اروپا فرستاده شد، اما تنها عکس های اندکی از وی باقی مانده است.

عکاس بعدی گزارشگر بریتیش پرس بود که عکس های وی به صورت گراور چاپ شدند. همچنین عکس های اتیو برادی از جنگ های داخلی آمریکا در Harper Weekly نیز به صورت گراور چاپ می شدند،البته از آنجا که مردم درخواست ارائه واقع گرایانه تری از داستان های خبری داشتند، امری عادی بود که عکس های با ارزش در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده و یا به تعداد محدودی چاپ شوند.

در ۴ مارچ ۱۸۸۰ نشریه دیلی گرافیک اولین عکس به شیوه هاف تون ۴ به جای گراور را چاپ نمود. نوآوری های بعدی در سال ۱۸۸۷ با اختراع فلش پاودر اتفاق افتاد و روزنامه نگاری مثل جاکوب رایس را قادر نمود تا از سوژه های غیر رسمی در فضای بسته عکاسی کنند که منجر به اثر نوین Hoe the other half گردید و در سال ۱۸۹۷ استفاده نشریات چاپی پر سرعت امکان پذیر شد.

مطالعه بیشتر