دانلود پاورپوینت بهداشت آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی

دانلود پاورپوینت بهداشت آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت بهداشت آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت بهداشت آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی می باشد که در قالب ppt در ۷۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول پاورپوینت بهداشت آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی:

فصل اول:

تعاریف

فصل دوم:

بهداشت فردی

فصل سوم:

بهداشت ابزار و تجهیزات

بخشی از متن پاورپوینت بهداشت آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی:

محتوای اسلاید ۴

مقدمه:

بر اساس مطالعات باستان شناسی بر روی جوامع و فرهنگهای گوناگون ثابت شده است که از گذشته های خیلی دور انسانها به آرایش و زیبایی خود اهمیت داده و در این خصوص از انواع رنگهای گیاهی و حیوانی و مواد معدنی برای زیبا سازی و رنگ آمیزی بدن و صورت خصوصا در مراسم های خاص ( مذهبی و …) استفاده میکردند که این موضوع به نحوی دیگر تاکنون ادامه یافته است، با گذشت زمان علم و هنر آرایش همچون سایر علوم و هنرها پیشرفت نموده است و روشهای متنوع تری در این زمینه ابداع و مورد استفاده بشر قرار گرفته است.با در نظر گرفتن این موارد که زنان بیش از نیمی از جمعیت فعال کشور را تشکیل میدهند و شامل گروه آسیب پذیر جامعه تلقی میشوند و رعایت موازین بهداشتی در آرایشگاهها و سالنهای زیبایی میتواند گام موثری در کنترل بیماریهای مرتبط با این صنف و در نهایت حفظ سلامت زنان باشد.

محتوای اسلاید ۲۸

ماده ۹ : آرایش ناخن (مانیکور وپدیکور)

* ناخن مشتری قبل از انجام خدمات بایستی مورد بررسی قرارگیرد قارچ ناخن معمولا به صورت یک تغییر رنگ در ناخن ظاهر میگردد که به طرف پوست گسترده میشود ارائه خدمات ناخن برای یک مشتری که دارای این نوع تغییر رنگ در ناخن است نباید انجام گردد.

*کارکنان نباید هیچگونه پماد قارچی یا روش درمانی را برای مشتریانی که مبتلا به بیماری ناخن هستند تجویز یا استفاده نمایند.

*قبل ازارائه خدمات باید ناخن های دست و پای مشتری تمیز وآلودگی آن برطرف گردد.

*ظرف یا محل مورد استفاده برای شستشوی دست و یا پا (تشک مانیکور وپدیکور) باید به صورت یکبارمصرف بوده و یا درصورت استفاده ازظروف استیل و چند بارمصرف پس از هر بار استفاده کاملا شستشو و ضدعفونی گردد….

مطالعه بیشتر