دانلود خلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی ۲ حسن یوسفیان با قابلیت سرچ

دانلود خلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی ۲ حسن یوسفیان با قابلیت سرچ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
90,000 تومان 6,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی ۲ حسن یوسفیان با قابلیت سرچ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین خلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی ۲ حسن یوسفیان می باشد که در قالب PDF با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب اندیشه اسلامی ۲ درسی دو واحدی است که در اکثر رشته ها به عنوان واحد عمومی ارائه می شود و دانشجویان باید آن را پاس کنند. ما در اینجا این کتاب را به همراه فایل جزوه خلاصه و نکات مهم کتاب اندیشه اسلامی ۲ حسن یوسفیان بصورت pdf را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

محتویات فایل شامل:

خلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی ۲ حسن یوسفیان در ۸۸ صفحه

خلاصه نکات کتاب مبانی اندیشه اسلامی ۲ حسن یوسفیان در ۳۱ صفحه

فهرست فصول خلاصه کتاب مبانی اندیشه اسلامی ۲ حسن یوسفیان با قابلیت سرچ:

فصل اول:

تعریف دین

فصل دوم:

منشا دین

فصل سوم:

کاربرد دین در زندگی

فصل چهارم:

عقل و وحی

فصل پنجم:

تجربه دینی

فصل ششم:

کثرت گرایی دینی

فصل هفتم:

نگاهی به مهم ترین ادیان جهان

فصل هشتم:

وحی و پیامبری

فصل نهم:

امامت و رهبری

فصل دهم:

مرجعیت و ولایت در عصر غیبت

فصل اول: تعریف دین

١ – دین در صدر واژه هایی قرار دارد که با وجود کاربرد آسان، بیانگر حقایقی متنوع و بسیار ناهمگون اند؛ دین اسلام با نگرشی توحیدی، بر وحی گرایی و خدامحوری تأکید می ورزد؛ مسیحیان بر تثلیث پای می فشارند؛ پیروان آﻳﻴن زرتشت از ثنویت جانبداری می کنند و آفریننده خیر و شر را جدای از یکدیگر می انگارند و در برخی از فرقه های بودایی نیز از خدا اثری نمی توان یافت. از دیگرسو، آگوست کنت دین انسان ستایی را بنا نهاده و مارکس که دین های رایج را افیون توده ها می خواند، خود پایه گذار دینی جدید قلمداد گردیده است…

مطالعه بیشتر