دانلود پاورپوینت بازیافت کاغذ روشهای نوین جایگزین کاغذ

دانلود پاورپوینت بازیافت کاغذ روشهای نوین جایگزین کاغذ
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
120,000 تومان 9,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت بازیافت کاغذ روشهای نوین جایگزین کاغذ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق پاورپوینت ارائه درس اخلاق زیستی با موضوع : بازیافت کاغذ (روشهای نوین جایگزین کاغذ) می باشد که با فرمت ppt در ۱۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.  در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب:

اینک راه حل چیست
فواید بازیافت
سیستم های نوین برای جایگزین کاغذ
کاغذ سنگی جایگزین کاغذ الیافی
فرایند تولید کاغذ سنگی
ایرادات کاغذ رنگی
منابع

پاورپوینت بازیافت کاغذ (روشهای نوین جایگزین کاغذ):

بازیافت به نیازی ساعتی تبدیل شده است؛ چرا که جهان تحت فشار موضوعات زیست محیطی پیچیده‌ و متعدد دچار وضعیت وخیمی می‌باشد. تخریب افراطی جنگل‌های انبوه گونه‌های مختلف حیوانات و گیاهان را در معرض انقراض قرار داده است؛ با بی‌فکری تمام جنگل‌های انبوه را برای تولید کاغذ، الوار و توسعه منطقه‌ای از بین می‌بریم.کاغذی که هر روز در دفتر کارمان از آن برای چاپ و نوشتن استفاده می‌کنیم از جنگل‌های انبوه به دست آمده اند.

برای تولید هرتن کاغذ باید ۱۷ اصله درخت را قطع کنیم که هر درخت به طور متوسط قادر است سالانه ۶ کیلوگرم دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل کند، ولی با استفاده از بازیافت کاغذ نیاز به قطع درخت در حدود یک چهارم کاهش می یابد. علاوه براین در فرایند تولید کاغذ از الیاف گیاهی درختان ۴۰۰ هزار لیتر آب و ۴ هزارکیلو وات برق مصرف می شود؛ بنابراین تولید یک تن کاغذ بکر هزینه های اقتصادی و زیست محیطی زیادی دارد و مصرف درست و بهینه آن در گام نخست و استفاده مجدد آن در گام بعدی ضرورتی مبرم می یابد…

اینک راه حل چیست؟

بازیافت به معنای واقعی کلمه، یعنی استفاده مجدد از مواردی که یک بار مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این امر بر پردازش مجدد مواد استفاده شده جهت جلوگیری از ایجاد پسماند تولیدی از انباشت خانگی و صنعتی دلالت دارد. بازیافت به کاهش انتشارگاز گلخانه‌ای و دفن کمک می‌کند….

مطالعه بیشتر